יום שישי, 22 במרץ 2019

"24 שעות" - מותחן פסיכולוגי חדש מאת קלייר סיבר










"...בעודי אוכלת את הביצים המקושקשות וקוראת על הגרנד פרי באוסטרליה, שמעתי קול ששואל אם אפשר להצטרף אלי.
"אני מצטער, פשוט אין מקום אחר לשבת בו. מלבד בגינה, אבל קצת קר בחוץ".
"בטח!" התכופפתי כדי לקחת את הכובע והצעיף שזרקתי על הכיסא האחר. קצה הצעיף נכנס אל תוך הקטשופ שבצלחת, ואז נחת על הסוודר הלבן שלי. 
"אוי אלוהים, התחלתי להרגיש קצת נבוכה עכשיו. "איזו שטות."
"אני אביא לך מפית," אמר בקול
"תודה."
הרמתי את מבטי אליו כשהוא העביר לי את המתקן עם המפיות. היו לו פנים נחמדות... לרגע לא יכולתי למצוא את המילה המתאימה. מין גבר יציב, באופן מנחם כלשהו... היה לו ריח של אויר רענן. הסטתי את המפיות הצידה, קברתי את ראשי בקפוצ'ינו וניסיתי לקרא..." 

ספר חדש מאת קלייר סיבר, מחברת רב המכר "אמא חורגת". מותחן פסיכולוג אינטליגנטי ומרתק שהותיר אותי ברגעים צפופים של העדר נשימה ואי יכולת להתנתק. 










היום חיה, מחר מתה?
אמילי, החברה הכי טובה שלי, נספתה אמש בשרפה במלון.
אבל זו הייתה אמורה להיות אני.
כעת אני במרדף נגד הזמן - 24 שעות שבהן אני צריכה למצוא את הבת
שלי, לפני שהוא יגלה שאני עדיין חיה.
24 שעות, מאת מחברת רב־המכר אמא חורגת,
הוא מותחן פסיכולוגי אינטליגנטי וזורם, שישאיר אתכם חסרי נשימה.












"24 שעות" 
מאת קלייר סיבר
הוצאת ספר לכל
מחיר 98 שקל
להשיג בחנויות הספרים ובאתר ב30% הנחה. 



















ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה