יום שבת, 23 במרץ 2019

"אני בָּעֲנָנִים" - ספר חדש בסדרת "מציק ומצחיק" בהוצאת מטר







כולנו מתנסחים לעתים במטבע הלשון "אני בעננים" ומתכוונים לומר בצמד מילים הסגור הזה - כמה כייף לנו. ומצד שני "אני בעננים" יכל להיות ביטוי לרגע הספציפי בו אנו נמצאים במטוס שהמריא אל על ואנו גבוה בשמים מגיעים לעננים באופן הפיזי של הסיטואציה...  


כְּשֶׁהוֹרַי הוֹדִיעוּ: "בְּקָרוֹב טָסִים לְחוּ"ל",
הִתְרַגַּשְׁתִּי מֵהַטִּיסָה יוֹתֵר מֵהַטִּיּוּל.
צָעַקְתִּי "יֵשׁשׁשׁ!" עִם חִיּוּךְ גָּדוֹל עַל הַפָּנִים,
עוֹד לֹא הִמְרֵאנוּ, וְהָיִיתִי כְּבָר בָּעֲנָנִים.
טִיסָה הִנָּהּ חֲוָיָה מְיוּחֶדֶת עֲבוּר יְלָדִים;
הִיא מַצִּיתָה אֶת הַדִּמְיוֹן וּמְזַמֶּנֶת רְגָעִים שֶׁל הִתְרַגְּשׁוּת, לְצַד רְגָעִים שֶׁדּוֹרְשִׁים סַבְלָנוּת וִיכוֹלֶת הִסְתַּגְּלוּת.















בַּסֵּפֶר אני בָּעֲנָנִים, מְסַפֵּר אוֹרֶן על הַחֲווָיוֹת שהוא עובר מהרגע שהוריו מבשרים לו שטסים לְחוּפְשָׁה ועד שהוא נוחת בארץ חדשה.
אני בָּעֲנָנִים הִנּוֹ ספר נוסף בסדרת מציק ומצחיק. הסדרה המיועדת לבני 4-8 ממחישה כיצד הומור וכנות יכולים להפוך בקלות כל מצב מציק למצב משעשע ובכך מעודדת את הילדים לראות את חצי הכוס המלאה. חשיבותה הרבה היא בבניה וחיזוק חשיבה חיובית בקרב ילדים.
הסדרה מנוסחת בטקסט מְחוֹרָז שנון ומצחיק מְשׁוּלָּב באיורים הומוריסטיים.

זוהי יצירתן הַמְּשׁוּתֶּפֶת השלישית של הסופרת פטל והמאירת אֲלִינָה גּוֹרְבַּן, שמאמינות שֶׁהַשָּׁמַיִם הם הגבול ונהנות לעוף יחד על כנפי הדמיון בכל ספר מחדש.





אני בעננים 
סדרת מֵצִיק וּמַצְחִיק
מאת: קרן פטל גונן, אלינה גורבן
הוצאת מטר























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה