יום חמישי, 28 במרץ 2019

"ספר הבישול של חלי ממן" אינו עוד ספר בישול ולכן כל בית ראוי שיהיה לו עותק שכזה.











בתקופה האחרונה גיליתי חיבה יתרה לתרד ושבתי להשתמש בו בכל מתכון שרק יכולתי לדמיין. פשטידה, מרקים, מאפים, סלטים טריים ומבושלים וכמובן בלביבות לבראנץ של שבת או לערב משפחתית כשכולם מגיעים לבקר. כבר ניסיתי מתכוני לביבות תרד ובכל אחד מהם היה משהו שהרגיש לי מושלם עד שהגיע לידי ספר הבישול של חלי ממן וזיכה אותי במתכון הנכון, המתכון שאהבתי יותר מכולם. כמי שמקפידה על אורח חיים בריא ועל מינונים ושילובים נכונים, אני נמנעת מלהוסיף לתערובת הלביבות שמנים או פחמימות מיותרות. מאז שניסיתי את המתכון
 הלביבות המופיע בעמוד 134 בספר, שבתי והכנתי אותן מספר פעמים ובכל פעם גדל מעגל המצטרפים אלי לארוחה.






לביבות גבינה ותרד עמוד 134 בספר




כמוני גם אתם ראיתם אינספור ספרי בישול. לכל ספר יש את קהל היעד שלו, התחום ומבחר המנות למנעד רחב של אירועים. ספר הבישול של חלי ממן נולד מתוך תשוקה עזה לבישול, לצד תהליך מתמשך של שינוי החשיבה וההתנהלות במטבח הפרטי. ממן, מי שהשילה ממשקלה עשרות קילוגרמים וייסדה רשת קבוצות הרזיה מובילה בישראל, יודעת בדיוק איך צריך לאכול, ליהנות ולשמור על המשקל לאורך זמן: טעים, משביע ובריא. 

לאחר שהבינה ממן שהפער בין מה שחושבים על אוכל בריא לבין מגוון הטעמים הרחב עד אינסופי הקיימים במציאות, יצאה לדרך והפגישה אותנו עם השפע, המבחר והצבעוניות של המטבח הבריא.






 "לא נסתרת מפנינו העובדה שכל בית שלישי סובל מהשמנת יתר בקרב ילדיו. כל הורה רוצה להקנות לילדיו כלים להתמודדות כאשר מטרת העל היא שהילד יהיה בריא ורזה". אומרת ממן ומאמינה שההורים לא צריכים להתעסק במשקל הילד, אלא להקנות לו דרך חיים בריאה. עוד מוסיפה ממן: "ההורים הם אלו שאחראים בסופו של דבר על הקניות בבית והכנת הארוחות למשפחה. ברגע שכל אחד מאתנו ידע להכין אוכל בריא, תבשילים טובים ומזינים ופחות להתעסק במשקל הילד, ניתן יהיה לתת לו עתיד טוב יותר". "עלינו להקנות את ההרגלים האלו מגיל צעיר, לעשות שינויים קטנים במטבח וכך הילד יקבל דוגמא אישית ודרך חיים." מוסיפה ממן. 





חזה עוף בסויה ודבש עמוד 92 בספר



מעבר למגוון המופלא של המתכונים, מדגישה ממן בספרה את חשיבות תמיכת הסביבה במי שבחר לשנות את הרגלי התזונה ומעשירה בטיפים לשמירה על אורח חיים בריא. תפגשו בספר עושר של מתכונים מנצחים מהמטבח הפרטי של חלי ממן. מתכונים שעזרו לה ולעשרות אלפי משתתפי הסדנאות בהנחייתה לשמור על אורח חיים בריא: תבשילים נפלאים וירקות צלויים שטעמם עז, מנות בשריות וצמחוניות מעולות לצד מרקים מחממים וסלטים נהדרים, וכן - יש גם פרק שלם שמוקדש לעוגות ולמתוקים. ממן מאמינה במתכונים נגישים, מהירי הכנה, שיהפכו את הבישול לחוויה ויחד הם מהווים חלק בחוויה החיובית לאלו המעוניינים לשמור על אורח חיים בריא ולמבקשים לגוון את תפריט המטבח במנות חדשות.





סלט ברוקולי חי עמוד 32 בספר











חלי ממן ייסדה את העסק המשגשג שלה בשנת 2000 עם קבוצה קטנה בביתה בעכו, כיום קיימות בארץ מעל 400 קבוצות המיישמות את שיטתה המצליחה, למעלה מ 20 אלף איש משתתפים במפגשים ומגיעים יחד לתוצאות. שיטתה של ממן היא סיפור הצלחה שנישא מפה לאוזן.



עוגת גבינה אפויה-מופלאה עמוד 172 בספר



לקראת פסח תוכלו להעניק את הספר כמתנה עם מסר נכון לחיים בריאים לכל מי שאתם אוהבים וכמובן בראש ובראשונה לעצמכם. 
חג שמח









להשיג בחנויות הספרים ובאתר של חלי ממן. המחיר: 59.90 ₪.












 



ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה