יום שני, 18 במרץ 2019

להיפרד מהפרקינסון, לבחור בחיים!-ספר חדש










בימים אלו רואה אור ספר חדש החושף שיטה פורצת דרך לטיפול בסימפטומים של פרקינסון בעזרת 20 תרגילים פשוטים. תקווה לכל מי שיודע פרקינסון מהו.

מחלת הפרקינסון נגרמת על ידי הידרדרות מתקדמת של תאי העצב באזור במוח הנקרא החומר השחור. במצב של חוסר איזון של המוליכים הכימיים התוצאה היא של תפקוד עצבי לא תקין ואובדן היכולת לשלוט בתנועות גוף מסוימות.
הרפואה וגם לא המדע לא גילו את הסיבות למחלה אבל ידוע כי של סיבות עיקריות גורמות ללוקים בפרקינסון: גנים ותורשה, רעלנים וחומרים כימיים והתנהגות. במטרה להקל על הלוקים במחלה הוציא קרטן את ספרו והוכיח שאפשר לבחור בחיים גם לצד הפרקינסון. 



אלכס קרטן מציג בספרו החדש א"להיפרד מהפרקינסון, לבחור בחיים!" את השיטה המצליחה שפיתח לטיפול בסימפטומים של מחלת הפרקינסון. קרטן חוקר כבר יותר מ-30 שנה את האנטומיה והפיזיולוגיה של ההתנהגות ומטפל באנשים עם הפרעות תנועה בדגש על פרקינסון במרכז  ג'ירו-קונטיקס שהקים ברעננה.







שיטת הטיפול של אלכס קרטן משלבת תרפיית ריקוד, שינויי התנהגות ואמנויות לחימה. הספר כולל תובנות של קרטן מהשנים הרבות של המחקר והטיפול בפרקינסון, סוקר את ההתפתחויות החדשות ביותר בתחום הביוטכנולוגיה ומציג 20 תרגילים קלים לביצוע. לדברי קרטן,  מי שיתרגל באופן קבוע את השיטה שלו, יפחית ויצמצם רבים מהתסמינים של הפרקינסון ויוכל לחזור לחיות חיים מספקים.

בספר "להיפרד מהפרקינסון, לבחור בחיים!" מוסבר בצורה מרתקת ובהירה כיצד תנועה, מוזיקה ותשומת לב עשויות להחליף תרופות וכאב. הספר מיועד לכל מי שסובל מפרקינסון או רוצה לעזור למישהו אחר ללמוד לחיות טוב יותר עם כל סוג של פציעה או מחלה המחלישה את הגוף.


במטרה להפיק תועלת מתוכניתו של קרטן מוטל על הלוקים לרצות ולנסות  דבר שונה מאוד ולהיות מוכנים לחוש גם את התיסכול-זה ישתלם!!!

להיפרד מהפרקינסון, לבחור בחיים!
מאת אלכס קרטן ודיויד ברין
הוצאת אור-עם מבית ספר לכל
מחיר: 98 שקל
להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר 



















ריקי ברוך





2 תגובות:

  1. ספר מקסים, קניתי אותו לסבתי. באופן כללי כל מי שמתמודד/אחד מיקיריו מתמודד עם המחלה הקשה, מוזמן לדברי איתי לגבי טיפול בתאי לחץ (השיטה של פרופ' שי אפרתי), סבתי בדיוק מתחילה בסדרת טיפולים, אם ההתייעצות איתי תוכל לעזור למישהו, אני אהיה מאוד מרוצה.

    השבמחק
  2. שלום אביב, שמעתי על שי אפרתי והשיטה, אשמח להתייעץ איתך ביתר קפדנות לגבי במה היא כרורה והיום יום של הטיפולים. אך בנושא נוירופתיה (רגליים סוכרתיות). תודה

    השבמחק