יום שישי, 8 במרץ 2019

שקשוקה כוסברה וקוביות לחם






אני שייכת לקבוצת אוהבי המטבח על סך מרכיביו. 
חומרי הגלם, תהליך הבישול, האפיה, הדמיון והאלתור שחוברים לו, ומעל הכל את כלי המטבח, הסירים, המחבתות, העזרים והאקססוריז הנלווים. כבר 35 שנה ויותר מאז שהקמתי בית ומשפחה המטבח שלי מאכלס בעיקר את סירי סולתם. סירי נירוסטה בגדלים שונים להם תחתית שלש שכבות שמפיקים אצלי תבשילים מצוינים כבר שנים רבות. 


נירוסטה הוא אחד מהחומרים החזקים ביותר עבור מגוון רחב של שימושים ביתיים ותעשייתיים. הרכב הכרום שבו אחראי על עמידותו בפני חלודה וכתמים, ועם טיפול נאות, הוא יכול להישמר ולהישאר מוגן במשך שנים רבות. עם זאת, כלי מטבח מנירוסטה יכולים להישחק מלכלוך ומזהמים אחרים ומומלץ לנקות אותם באופן קבוע כדי לשמור על זוהרם. סדרת הכלים גסטרו מבית סולתם מיוצרת בגדלים מיוחדים המתאימים לשימוש אישי וזוגי, מה שהופך את ההגשה לקלה יותר וישירה אל מרכז שולחן. 







בשנה האחרונה התחדשתי במגוון רחב של סירים קטנים רק בגלל שהתאהבתי בהם. לא רק זוגות, רווקים וצעירים נכבשו בטרנד ה"מיני". כולנו אוהבים את הייחודיות שבמנה האישית ואת היתרון שניתן להגיש בכלי היישר לשולחן. סדרת המיני כוללת סיר ומחבתות מה שמאפשר בישול מדויק לפי טעם הסועד ואחסון קומפקטי אישי. הכלים מתאימים להגשה למרכז שולחן, מתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה לשימוש בתנור.





שקשוקה היא מנה אישית או מנה משפחתית. ניתן להכין אותה במחבת אישי ולהגיש לשולחן לכל סועד. אצלנו אוהבים אותה עם כוסברה. מי שאינו אוהב יכול לוותר על הירק או להחליף אותו באחר. 
שקשוקה כוסברה
1 בצל בינוני פרוס
1 פלפל אדום בינוני פרוס
2 שיני שום כתוש
קוביות של 6-7 עגבניות רכות קלופות - או מקופסא
מלח ופלפל שחור גרוס, כפית פפריקה
ביצים לפי מס הסועדים 

כוסברה טרייה או פטרוזיליה לקישוט
קרעי לחם להגשה - אפשרי ליבש מעט בתנור
ההכנה
מחממים מחבת מיני מסדרת גסטרו של סולתם מוסיפים מעט שמן. מזהיבים קלות את הבצל והפלפלים. מוסיפים שום כתוש ומקפיצים דקה נוספת. מוסיפים את קוביות העגבניות והתבלינים ומבשלים במשך עד רבע שעה. מוסיפים את הביצים  ומבשלים עד המידה הרצויה. מתבלים, מקשטים בקרעי לחם וכוסברה או פטרוזיליה טרייה ומגישים. 









בימים אלו משווקת סולתם את סדרת כלי בישול מיני מנירוסטה איכותית, 18/10, סירי הסדרה עשויים בטכנולוגיה המתקדמת בעולם IMPACT BONDING המקנה חוזק, עמידות ופיזור חום אחיד בכל שטח תחתית הסיר. 



מחבת מיני סדרת גסטרו  
עכשיו ב50% הנחה- הכנסו מכאן או באתר סולתם 






ויש לי גם קצת מיידע וטיפים
כלי בישול מנירוסטה תורמים לשיפור תוצאות הבישול היות שהם מאפשרים מוליכות חום אחידה ומהירה. 
אני נשואה כבר 35 שנה ויש לי סירי נירוסטה רבים בכל הגדלים כבר שנים רבות. הם פשוט לא נגמרים. אם גם אתם רוצים לשמור על הסירים שלכם המליחו את המים רק לאחר הרתיחה כדי שלא ישאירו סימני קורוזיה. חממו את המחבת לפני הוספת השמן כדי למנוע הדבקת מזון. הימנעו ממגע עם מזונות קרים
הימנעו משימוש בלהבה גבוהה מידי. צננו את המחבת לחלוטין לפני שטיפה. 












כדי לשמור על הברק והניקיון לאורך זמן. מומלץ להסיר שיירי מזון מהכלים לפני שמכניסים אותם למדיח. תוך שימוש בחומרים יעודים לנירוסטה ולייבש. ניתן ללטש נירוסטה עם חומרים כמו מנקה זכוכיות, שמן זית, או לחילופין השתמשו ב
בריק" אבקה לחידוש והברקה של מוצרי נירוסטה ונחושת מבית סולתם. 
אבקה ידידותית לסביבה שאינה מכילה חומרים רעילים. כל שיש לעשות הואר לרחוץ היטב את פני השטח במים פושרים עם סבון, לפזר מעט אבקה על מטלית לחה, למרוח, ולשטוף ולייבש - והכלי מבריק.







חג שמח





















ריקי ברוך







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה