יום חמישי, 7 במרץ 2019

את חייבת להירגע! אמר לי החוצפן...








"את חייבת להירגע!" אמר לי השבוע בעלי. "זה לא כל כך דחוף לסיים את כל הספרים שיש לך ליד המיטה בשבוע אחד"!
"אני ממש במתח"! השבתי לו. "הספר הזה לא נותן לי לישון וכל דף גורר אותי לדף הבא גם כשכבר אחרי חצות ואני עייפה" 
"אז תקחי רגיעון"! אמר לי בעלי והגיש לי את החפיסה עם טבליות הלילה! מצפה שאביט לעברו
"לא לוקחת תרופות כימיות"! השבתי מבלי להניד ראשי מהספר, ממאנת לכבות את מנורת הלילה שמפריעה לו לישון...
"מה כימיות? רגיעון זה טבעי!! אלו טבליות של צמחי מרפא כמו שאת נוטלת בתוספי המזון שלך"
נכנעתי. הרמתי את הראש והסכמתי לקרא את המיידע הרשום על החפיסה. 




אז כיצד תורמים צמחי המרפא לגוף שלנו?


הפסיפלורה
צמח בעל תכונות הרגעה המסייע להקל במתח ומקדם שינה. 
ברפואה המשלימה מיוחסות לצמח הפסיפלורה יתרונות הקלה 
במקרים של עצבנות ותחושת חרדה.


כשותנית 
בן משפחת הקנביס הוא צמח העשיר בוויטמינים מקבוצת B 
הידועים כמסייעים ביצירת תחושת רוגע, הפגת מתחים, חרדה ודאגות. 
מתאים במיוחד לתופעות הקשורות למערכת העיכול 
 הנלוות במקרים רבים לתקופה המתוחה.
מסייע בחוסר שקט ומשרה שינה


מליסה 
צמח עשיר בנוגדי חמצון. נוגד דלקות העוזר להשקיט כאבים. 
לצמח מיוחסת תכונה של השפעה מרגיעה 
התורמת לשיפור דיכאונות, ומצבי רוח.


פרג תרבותי  
צמח שמיוחסות לו תכונות בעלות השפעה מרגיעה וסיוע במקרים של חרדות ועצבנות
(מצוי ברגיעון טיפות).ויטמינים B1, B6- התומכים בפעילות עצבית תקינה של הגוף. 




ארבעה מוצרים המבוססים על צמחי המרפא שהובאו כאן 
מסייעים בתקופות של לחץ וחרדות 
והם שמרכיבים ארבעת מוצרי 
הסדרה בהתאם לגילאי בני הבית 



רגיעון סירופ על טהרת הסטיביה, לילדים מגיל 3, ללא סוכר, 
נטול ממתיקים מלאכותיים. 
כמות 120 מל, 59.40 ש"ח.





רגיעון טיפות מגיל 12. 
מוגש בקבוקון קטן ונוח לנשיאה בתיק
הבת שלי השתמשה כבר בתקופת מבחני הבגרות... 
הטיפות תורמות רוגע במהלך לקראת מבחן, ראיון עבודה, 
טסט או פגישה משמעותית כמות 20 מל, 55.60 ש"ח.




רגיעון יום בטבליות 
לשימוש ביום לחוץ בכמות 30 טבליות, 55.60 ש"ח.
רגיעון לילה בטבליות הרגיעון שלי! 
תורם לי לשינה רגועה 
ומונע ממני יקיצה מוקדמת. מתאים גם לאחר יום של לחצים.











שמחה להעניק לכם טיפים שיסייעו לכם כמו גם לי לתחושת הרוגע בזמן הצורך
בצעו פעילות גופנית ביחיד או בקבוצה. אני מתייצבת בכל יום כבר ברבע לשבע בחדר הכושר וחוזרת מחייכת. אמצו חיית מחמד. תתמסרו למוסיקה מרגיעה. איכלו מזון בריא ובאופן מאוזן. אל תוותרו על תכני תרבות ופנאי. קראו ספרים, צאו לים או לקפה עם חברים ובני משפחה קבלו טיפולים משלימים כמו דיקור סיני,עיסוי ארומתי. אל תזנחו תחביבים וטפחו תכניות ויעדים. תנשמו מהראות והלב. תחיו בשפע פנימי וחיצוני. 

את סדרת רגיעון שלהדס, ניתן לרכוש בבתי המרקחת של קופות החולים, בתי המרקחת הפרטיים והפארמים.  אחסון מומלץ במקום קריר ויבש.  המוצר כשר למהדרין בהשגחת הבד"צ בעל"ז. 
פרטים נוספים מכאן או בקו יעוץ והדרכה  1-800-336636




















ריקי ברוך




2 תגובות: