יום שני, 18 במרץ 2019

בחרנו לטפח את תומס עם תכשירי מאמי קאר







חסרת סבלנות ונרגשת ללא גבול חציתי את הצפייה הממושכת עד לבואו של הרגע הקסום והבלתי נתן לתיאור במילים-לידתו של נכדי בכורי. תשעה ירחי לידה הסתיימו במתנה נפלאה. קידמתי את פניו בחדר הלידה ומאותו הרגע אני מוצפת במעין נובע של רגשות שהצטופפו בתאי גופי ולבי ועשוני מאושרת.
את הנכד הראשון שלי כמו גם את אמו לאורך כל חדשי ההיריון מלווים ומפנקים מוצרי הטיפול, הטיפוח והרחצה של מאמי קאר









כששבנו לפני ימים ספורים מחדר הלידה הייתה השידה ערוכה ומוכנה לקראתו. בגדי התינוק החדשים כובסו בנוזל הכביסה האקולוגי ובמרכך הכביסה על בסיס חומרים טבעיים,המיועדים לבגדי ילדים ותינוקות.











על מגש הטיפולים ניצבו שלל תכשירים ביניהם: שמן תינוקות, אלכוהול 70%, לצידם-

מגבונים איכותיים המכילים רכיבים צמחיים, נטולי אלכוהול, עשויים בד מתכלה ואריזה שניתנת למחזור, עשירים בתמציות צמחים של אלוורה, קמומיל ומועשרים בוויטמין E.












סבון קלנדולה לתינוקסבון הקלנדולה של מאמי קר עשוי רכיבים צמחיים לשימוש על עורם העדין של תינוקות וילדים. הסבון מכיל מי קלנדולה וקמומיל הידועים בסגולות המרפא שלהם, אלוורה המרגיעה את העור, ומקציפים משמן קוקוס וקנה סוכר. הסבון מנקה בעדינות מבלי להסיר את שכבת השומן הטבעית של העור, ומשאיר את העור נקי, רענן וריחני. הסבון בטוח ומומלץ לשימוש על תינוקות מיום היוולדם.
קרם קור ויובש טיפולי - מניסיוני קרם מושלם. התשובה לתפרחת החיתולים כאשר היא מטפלת בשילוב קלנדולה-המשחה הטבעית.
הקרם הטיפולי עשיר בשמן חוחובה, שמן זית, נגזרות שמן קוקוס ושמן קלנדולה מזין.
הוא מתאים למריחה על עור הפנים העדין לפני יציאה מהבית במזג אויר קר, לפני שהיה בחללים מחוממים ולטיפול בגירויים ואדמומיות שנגרמו מיובש וקור. הקרם מגן מפני אויר יבש מבלי לאטום את הנקבוביות ובכך מסייע לשמירת הלחות הטבעית של העור. הקרם אינו מכיל שמנים מינרלים או פראבנים, ואינו מכיל בישום ולכן אידאלי לשימוש על עור עדין מאוד. 

בטוח לשימוש על תינוקות רכים מיום היוולדם. 0+ 

אצל הנכד שלי הוא כבר שגרה! 










ומשחת ההחתלה שאין דומה לה בניחוח, באיכות ובתוצאה המתקבלת- קלנדולה קלאסיק 



לפרטים נוספים הכנסו כאן












ריקי ברוך 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה