יום חמישי, 14 במרץ 2019

"אפרת ליבפרוינד מגישה עוגות בחושות"-ספר אפיה חדש








אצבעות שקדים בציפוי שטרויזל קקאו, עוגת פיננסייר שוקולד ואגוזים, עוגת שוקולד ולוזים קלויים בציפוי רושה, רולדת שמנת של שבועות, מאפינס קצפת שילדים אוהבים, עוגת ספקולוס הדרים ותבלינים, עוגת פרלינה, עוגת גזר מבריקה, עוגת הדרים וריבה, מעדן פיסטוק, קראנץ' וקונפי תותים הם רק חלק ממאגר מרהיב של עוגות שמגישה לנו אפרת ליבפרוינד שף-קונדיטורית בספרה החדש - "אפרת ליבפרוינד מגישה עוגות בחושות"





עוגת גזר מתכון בעמוד 76 בספר
ניתן להכין גם בשתי תבניות מאורכות.





אני אוהבת לאפות ולא פחות לאלתר. יודעת שגם כאשר האפיה הוא  "מדע מדוייק" עדיין יש לי את מרחב הבחירה בגיוון המאפה לא בדומה לבישול שם אני מרשה לעצמי ללכת הרבה יותר רחוק.

כשהגיע לידיי ספרה החדש של אפרת "אפרת ליבפרוינד מגישה עוגות בחושות" עשיתי פעמי למטבח ודקות ארוכות התלבטתי מאיזו עוגה להתחיל. בחרתי בעוגת הגזר שכולם אוהבים וכמו תמיד כייף לראות את הבכורה "מיישרת" שוב ושוב את קו החיתוך, אבל אף פעם לא פורסת לעצמה מנה אישית.💗









הספר נפתח איך לא, בפרק נוסטלגיה מה שחיבר אותי באופן רגשי לכותבת ולתוכן. כזו אני נוסטלגית ללא גבול. בעקבותיו מעניקה לו אפרת הצצה מעוררת השראה לחוויה הפרטית שלה בתחום העוגות הבחושות. פרק הפרווה מאפשר אפיה מושלמת לנמנעים ממוצרי חלב מכל סיבה. עוד אציין כי בהקדמה לפרק מפורטות חלופות מומלצות לרכיבים חלביים נפוצים, מה שמאפשר לאופה להמיר כמעט את כל המתכונים שבספר לפרווה. שני הפרקים האחרונים עולים בטווח הגיוונים. פרק פריז מאפשר לנו להיות שם ולו לכמה רגעים בהצצה לפרזנטציות מרשימות ועוגות בחושות מדהימות ומשודרגות. אחריתו של הספר הנהדר בפרק עונות המציע עוגות המתאימות לכל אחת מעונות השנה.

עוד בספר: עוגת מקדמיה ופטל על בסיס שקדים, טארט לימון על בסיס ביסקוויט שקדים רך, מוס שלושה שוקולדים על בסיס ספונג' אוכמניות ומרציפן, דקואז שקדים במילוי קרם וניל ופירות חורף, עוגת דובדבנים מקמח כוסמין, עוגת משמשים.






אפרת ליבפרוינד
שף-קונדיטורית מובילה ומוערכת, מחברת רבי-המכר 'אפרת מגישה', 'אפרת מגישה בבית', 'אפרת מגישה פסח', 'אפרת מארחת שפים' ו'אפרת מגישה שבת', 'אפרת מגישה שוקולד'. מנהלת מגמת קונדיטוריית מהדרין בבית ספר 'דן גורמה' תל אביב; בעלת טורים קבועים בעיתונים מובילים בארץ ובחו"ל; בוגרת מוסדות יוקרתיים לקונדיטוריה ברחבי העולם ומרצה מבוקשת בארץ ובארצות הברית למגוון תחומי הגסטרונומיה.


















"אפרת ליבפרוינד מגישה עוגות בחושות"
כריכה קשיחה. 
מחיר לצרכן 138 ₪. 
להשיג בכל חנויות הספרים ובאתר החנות עכשיו בהנחה.





















ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה