יום חמישי, 16 ביוני 2016

נאלצתי לגלות את הסוד





כשאני חוזרת מחו"ל כמו ש"קרה" ממש אתמול, אני עושה תמיד שלש פעולות קבועות לפני הכל:
1.מכניסה עוגה לתנור.
2. מכינה תבשיל שבני הבית אוהבים.
3. ומעמידה מכונת כביסה עם כל מה שהצטבר בשק הכביסה במזוודה בתקופת החופשה.
אחרי שעתיים מתמלא הבית בוקה של ניחוחות- הבישול האפייה והכביסה.
עכשיו אני מרגישה שהחיים חזרו למסלולם.


יש דברים שמבחינתי לא ניתן להתפשר עליהם בשגרה המשפחתית. תפריט בריא, בגדים נקיים בניחוח שנשאר לאורך זמן ובית נקי (גם אם לא תמיד מסודר). כל אלו מותירים סביבנו ניחוחות המשרים אנרגיה טובה לאייכות חיים.
בשבוע האחרון מיד עם שובי מחופשה נהדרת בורשה, קבלתי להתנסות את מרכך הכביסה של סוד soft & oils .
כבר ניסיתי והשתמשתי בעבר בניחוחות ומרככי כביסה, ולא אחת התאכזבתי מהתוצאה. הניחוח נעלם ישר בתום היבוש.


אני חושפת את הסוד soft & oils הכחול


את בגדי הספורט שלי אני מטפחת בדיוק כמו את הכביסה העדינה שאני קונה במיטב השקלים. ניחוח שנכנס איתי לחדר הכושר, לאימון  בקר משרה עלי תחושה של הזדמנות להזיע ועדיין להשאר בתחושה של ניקיון למרות הפעילות האנטנסיבית שהרי בכל מקרה בעוד שעה וחצי הוא יחזור לקבל את הטיפול הנכון במכונת הכביסה, השטיפה האחרונה במרכך החדש והיבוש באזור מוצל כדי שלא יפגע ולא ימתח. בגדים טובים ראויים לחומרי ניקוי וטיפוח באותו סדר גודל ואיכות.





מתוך ההתנסות ב-סוד soft & oils אהבתי יותר מכל את הניחוח בבקבוק הכחול. הוא השאיר ניחוח מסתורי והרגשתי איתו נפלא. מחר באימון הבקר הבנות כבר ישאלו אותי שוב: "באיזה ריח השתמשת הפעם?"
התשובה שלי תהייה ברורה: סוד מרכך מרוכז soft & oils בבקבוק הכחול.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה