יום חמישי, 30 ביוני 2016

צפרניים-זה כל הסיפור




שנים שאני סובלת מכפות הידיים שלי. הן רחוקות מלהיות עדינות ובמבט אחד הן מסגירות את היסטוריית החקלאות שעשו זו לצד זו כבר משנות ילדותי. בחורפים הן מתכסות כוויות קור שגם כפפות אינן מונעות. אצבעותיי הופכות אדומות ונפחות וכל מגע איתן כולל מים חמים מקפיץ אותי לנוכח הכאב. את הציפורניים, אני מנסה לטפח ולשמר שוב ושוב. אלא שהן נשברות מהר, מתקלפות ואינן מחזיקות כף יד מטופחת מעבר ליום אחרי מניקור מקצועי.

לפני שנה ניסיתי "ללכת על" בניית ציפורניים ושלמתי מחיר כבד שבעתים.  לאחר הסרתן, גמרתי אומר לצאת לתהליך שיקומי וניסיתי לשלב שני מוצרים מופלאים מבית אלטמן כל זאת לאחר התייעצות מקצועית עם נציגת החברה

לקחתי על עצמי ליטול פעמיים ביום את תוסף התזונה ביוסיל ובמקביל מרחתי במשך אותם הימים את הקרם לטיפוח הציפורןהפלקסיטול.


 
6.6.16 יוצאים לדרך


במהלך התקופה ועדיין הקפדתי על עיסוי הציפורניים בקרם במשך שתי דקות פעמיים ביום האמת שהיה לי קל יותר כשהקפדתי על נטילת הכמוסות בהתאם להנחיות וייחלתי לשינוי שהגיע אחרי שבועיים. 

נשמתי עמוק והתוצאות לא אחרו להגיע. הצפרניים והשיער קבלו מראה בריא יותר, פעם ראשונה שלא חוויתי שבירת ציפורן מיד כאשר היא צומחת טיפה מעבר לגבול קצות האצבעות, יכולתי לשייף אותה והיא הפכה קשה יותר לעומת הרכות שהיתה מוכרת לי. אני לא מפסיקה את הטיפול. מבחינתי הוא ממשיך. 

ידוע כי הקוסמטיקה מתרכזת בהשפעה על העור מבחוץ באמצעות קרמים שונים מה שלא מתאפשר חדירתם של כל הרכיבים החיוניים לתא. הנוטרי קוסמטיקס מתרכזת בהשפעה על בריאות העור, השיער והציפורניים מבפנים באמצעות הזנה נכונה הממוקדת לצרכים של העור והשיער.

המושג "נוטרי-קוסמטיקה" מתייחס לתוספי מזון האמורים לשפר את מראה העור. ויטמינים רבים ממלאים את הפונקציה על ידי כך שהם מפחיתים את ההשפעה של רדיקלים חופשיים על העור. ההיגיון שעומד מאחורי זה הוא שבמקום למרוח קרמים אנחנו משפרים את הבריאות מפנים.

בקטגורית הנוטירקוסמטיקס מוכרים תוספי תזונה כגון: אומגה 3, ליקופן, פיקנוגנול ואף Q10.תוסף התזונה ביוסיל מבוסס על רכיב פטנטי, שנקרא ch-OSA. מדובר בקומפלקס המבוסס על שילוב של חומצה אורטוסיליצית שהינה מרכיב מפתח בייצור קולגן  וכולין, אשר מאפשר לחומצה לחדור לתא להיות יציבה והוכח מחקרית כבטוח ובעל זמינות ביולוגית גבוהה לעור, ובכך להגביר את ייצור קולגן עצמי,

רכיבים תזונתיים אשר נלקחים דרך הפה הם בעלי ערך מוסף לבריאות ויופי העור,הציפורניים והשיער. מכיוון שהמראה המטופח והבריא של השיער, העור והציפורניים מושפע לא רק מהסביבה החיצונית אלא גם מהשכבות הפנימיות של העור שורש השערה, ובסיס הציפורן, ההזנה באמצעות רכיבי תזונה ייעודיים נותן את התוצאות. 



בחלק של הקרם החיצוני הומלץ לי הפלקסיטול לציפרניים: פלקסיטול קרם ידיים לציפורן הינו קרם טיפולי שעוזר לנו להשיג ציפורניים בריאות ומטופחות יותר. הקרם מסייע לעידוד צמיחת ציפורניים חזקות, לטיפול בציפורניים מפוצלות ועור סדוק, ומתאים לכל אצבע או ציפורן ביד או ברגל. 
הקרם משלב 4 עקרונות טיפול הפועלים יחד להשגת טיפול מיטבי: הזנת לחות אקטיבית,מניעת איבוד מים מתוך העור לסביבה, עידוד והגברת התחדשות העור, ריכוך והרגעה של תופעות גירוי בעור 

הוראות שימוש:יש לעסות את הקרם על הציפורן והעור מסביבה, להשאיר למשך 2 דקות, ולאחר מכן לנגב את עודפי הקרם.



ריקי ברוך















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה