יום שלישי, 7 ביוני 2016

פטוציני בפילפלת בזיליקום ופרמז'ן



חווית ההתנסות במוצרי שופרסל מעניקה לי שוב ושוב טעמים חדשים לתפריט המשפחה מה שמאפשר לי להיות יצירתית יותר במטבח. החודש ריכזו בקופון מוצרים חדשים שישתלבו במנות לחג השבועות. אודה. יש פער טעמים בין פסטה טריה, פסטה יבשה ופסטה מצוננת. מי שמתרגל לטעם הנכון אינו יכול עוד לחזור לטעמים התעשייתים.





את הרביולי ואת הפטוציני של שופרסל טעמנו לראשונה. כבר בשלתי בעבר סוגים שונים ולא הצלחתי להביא את המשפחה שלי לידי אמירה שזו המנה המושלמת עבורם . אני שבה ומציינת גם ברשומה הנוכחית מוצרי המותג שופרסל הם אופציה מעולה לכל סוג של מוצר וככל שאני מתנסה אני מוצאת אותם משתלבים ברשימת הקניות שלי ככל שאני נדרשת להם בתפריט השבועי.





ארבעה מוצרים הגיעו להתנסות בקופון החג: חמאה עם מלח ים אטלנטי מעולה!!! בשלתי קוביות תפוחי אדמה על מים, כביכול מנה פשוטה אבל טעימה מאד. לאחר שתפוחי האדמה התרככו, סיננתי מנוזלים הוספתי את החמאה עם השמנת לבישול  15% שהגיעה בקופון של שופרסל והגשתי פירה נהדר כתוספת. 
אחרי שחיפשתי אותה שוב במקרר וראיתי שנותר ממנה כזית הבנתי שהבן שלי אימץ אותה עם הבגטים החמים וזיתים כמו ארוחת פועלים מושלמת כן. אפשר להינות גם מבגט חמאה מעולה וזייתים. תנסו!!








פטוציני בפילפלת בזיליקום ופרמז'ן

מצרכים:
250 מ"ל שמנת בישול  15% שופרסל
 300 פסטה פטוצ’יני  שופרסל
 25 גרם חמאה עם מלח ים אטלנטי
 50 גרם פרמז’ן מגוררת
פלפל שחור גרוס
 קורט מלח
 2 שיני שום
 1/2 כוס יין לבן
 עלי זיליקום טריים לקישוט

ההכנה:
*להכין את הפסטה בהתאם להוראות היצרן - 4 דקות במים רותחים ולסנן.
*במחבת רחבת שוליים ממיסים את החמאה, מוסיפים את היין, מביאים לרתיחה ומנמיכים להבה.
*מוסיפים את השמנת ומערבבים ברציפות. מוסיפים את התבלינים.
*מכניסים את הפסטה לרוטב ומערבבים היטב עד שהיא מתחממת.
*מוסיפים את הפרמז’ן המגוררת ומורידים מהלהבה.
*מעבירים לצלחות ומקשטים בעלי בזיליקום שלמים וקצוצים.









חג שמח 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה