יום שישי, 24 ביוני 2016

כדורי שוקולד בחמאת בוטנים.





הם נמצאים אצלי בפריזר כבדרך קבע. כשהחברים של יניב מגיעים בערבים, הפעולה השניה אחרי החיבוק שלנו היא לגשת לפריזר ולהוציא את כדורי השוקולד שהם כל כך אוהבים. הם מסודרים באדיקות בקופסאות שונות, בטעמים שונים בהתאם למרכיב העיקרי שעמד לרשותי הבהכנת כדורי השוקולד שלי.  אין לי מתכון קבוע. פעם אבשל קרם שוקולד על בסיס שמנת מתוקה,פעם אכין רוטב חם על בסיס שוקולית וחמאה, פעם אמיס שוקולד מריר ואקציף לתוכו חלבון של ביצה או אערבב הישר מהקופסה חלב מתוק מרוכז, שוקולד נוטלה או השחר. הכל מותנה בזמינות המוצרים שלרשותי.







כל שבוע אני אוספת את שאריות העוגות והעוגיות שאין להן דורש, מפוררת ושומרת בשקיות בפריזר. כשתהיה כמות מספקת אכין שוב את הכדורים. הבקר החלטתי שהגיעה העת. העברתי את מלא השקיות לקערה גדולה, הרטבתי במעט חלב והלכתי לחפש מה עומד לרשות במזווה. צנצנת מלאה של חמאת בוטנים הביטה אלי בחזרה ואמרה לי- "עכשיו תורי"!  לא חשבתי פעמיים פתחתי את הצנצנת והעברתי כמות נדיבה של חמאת בוטנים על שברי העוגות והעוגיות שמלאו את הקערה. ערבבתי היטיב לעיסה והכנסתי למקרר לשעה. החום השורר כאן לא איפשר לי לגלגל אותם לשביעות רצוני.














לאחר שעה ויותר הוצאתי מהמקרר את קערת העיסה וגלגלתי כדורים. הדילמה שעמדה מולי היתה קשה עד בלתי פתירה: באם אלו כדורי שוקולד או כדורי חמאת בוטנים או שמא אלו כדורי שוקולד בחמאת בוטנים?

איך שלא יהיה ואיך שלא תבחרו לקרא להם, אחרי שתכינו אותם, השם שתבחרו לא ישנה את הטעם הנפלא שנוצר מהשילוב החדש בין חמאת בוטנים לבסקוויטים ולעוגיות.
ואתם...לכו על זה. אל תצמדו תמיד למתכונים ומידות. גלו יצירה ומחשבה, אלתרו מתכונים ותיהנו מגודל התעוזה וההצלחה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה