יום שלישי, 7 ביוני 2016

עגבניות מיובשות עם זיתים ירוקים ועשבי תיבול



אם תשאלו אותי העגבניה היא יצירת הפאר של האדמה . אני אוהבת עגבניות בכל צורה וטעם ובעיקר את הרגע שאני קוטפת אותה מהשיח מה שמותיר על כפות ידי ניחוח משגע שמלווה אותי עוד משחר ילדותי. ניחוח שיח העגבניה אינו דומה לשום ניחוח אחר בעת הקטיף. קטיף הנשירים (תפוחים, אגסים, אפרסקים...) או בציר הענבים אינו מעניק ניחוח בתהליך הפרידה מאמא אדמה...

גם אתם אוהבים עגבניות? אין כמו העגבניות שלנו בארץ. בחורף כאשר הביאו עגבניות יבוא מחו"ל ויתרתי על האופציה והכנתי סלט מירקות אחרים.

בגט עם עגבניות מיובשות



קיימות במטבח שפע אופציות שילוב של עגבניות אפויות, מבושלות, מוקפצות, צלויות וכבושות. את העגבניות המיובשות גילינו בעיקר בשנים האחרונות וגם אם ניתן להכין אותן בבית אני עדיין מעדיפה לקנות אותן מוכנות ולשלב אותן באופנים שונים בעיקר במנות מהירות הכנה כמו פסטה, פיצה, לחמים אפויים ממולאים, בגט, פוקאצ'ות ואחרים

השבוע הגיע להתנסות שני מוצרים חדשים מסדרת מעדני העגבניות מיובשות מבית"תומר".

עגבניות מיובשות קצוצות עם זיתים ירוקים ועשבי תיבול בשמן חמניות
רצועות לחות מתובלות בעשבי תיבול ושמן חמניות 




עוד בסדרה עגבניות מיובשות המוצעות במגשיות פלסטיק או בצנצנות: עגבניות מיובשות חצאים או קצוצות בשמן חמניות ועשבי תיבול ממרח עגבניות מיובשות, ממרח עגבניות מיובשות פיקנטי, עגבניות מיובשות קצוצות בשמן חמניות ועשבי תיבול ועוד... 

כל המוצרים בסדרה מתאימים למריחה על קרקרים, לחמים, בפיתה עם פלאפל, לצד ירקות, סלטים, ומאפים. ניתן לשלבם במגוון מנות ומתכונים: רטבים לפסטה, כריכים, סלטים קרים וחמים כתוספות ועוד כיד הדמיון הטובה.




הבן שלי הכין עגבניות מיובשות בפסטה דקות של הכנה




כשר פרווה. מחיר9.9 שקל למגשית 250 גרם. 
להשיג ברשתות השיווק. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה