יום שני, 6 ביוני 2016

"דומינו'ס פיצה שף-פיצה בוטיק עד הבית



בכל שקשור לפיצה אין פשרות בבית הזה. הבן שלי אוהב פיצה מאז שהוא זוכר את עצמו. הכנת הפיצה מבית היא טקס בפני עצמו ועם השנים נלקחה ממני הבכורה ועברה לידיו. בכל שבוע עד עשרה ימים הוא חייב לאכול פיצה., בעקרון הוא יכול לאכול כמעט כל יום אבל ההיגיון והאיזון בתפריט הביאו אותו לבחירה לאכול פיצה בפרקי זמן מוגבלים. 




שף אסף גרניט



שתי אפשרויות לארוחת הפיצה שלנו:

להזמין באפליקציה של דומינו'ס או להכין בבית.

כאשר העיפות גואה והפינוק חוגג אין כמו משלוח לוהט של פיצה עמוסת תוספות ומוצרלה מבית דומינוס. השבוע בחרנו להתנסות בפיצת השף החדשה של דומינו'ס.

רשת משלוחי הפיצה משיקה את "דומינו'ס פיצה שף"- ליין פיצות בוטיק, המציע שת"פ ראשון מסוגו ברשת דומינו'ס העולמית עם שפים מובילים בתחומם. פיתוח הפיצות החדשות נמשך קרוב לשנה וחצי על ידי צמד השפים של מחניודה, השף אסף גרניט והשף אורי נבון ואנשי דומינו'ס.


לחץ כאן הזמן עכשיו


שלוש פיצות חדשות מושקות לאוהבי הפיצה בסדרת הבוטיק Assaf Granit by Domino'sPizza
פיצת שף 4 מחבתות המציעה טעמים עזים המושגים בזכות שילוב של ארטישוק עם בצל, עגבניות שרי ושום המטוגנים ומבושלים בקונפי. 
פיצת שף בצלאל, המציעה חגיגת צבעים ובצלים בטעמים שונים, מבצל סגול מתקתק בזכות בישול ממושך בסילאן ועד בצל צהבהב מטוגן בכורכום. 
פיצת השף השלישית, בקרנה הינה פיצה בשרית הכוללת שילוב בין פרוסות חזה בקר דקיקות וגבינת פרמז'ן איטלקית מיושנת - פרמז'נו גרנה פדאנה. פיצות השף נועדו לתת מענה רחב יותר של אופציות בחירה והוספת פחצות בוטיק לתפריט כאשר היתרונות הבולטים בחידוש - המחיר סביר רק 55 שקלים והפיצה שמגיעה אלינו עד הבית.

*מחיר הפיצות כאמור זהה למחיר פיצה משפחתית 100% מוצרלה, בעוד מחיר המבצע המומלץ יעמוד על 55 שקלים לפיצה, בהזמנת פיצה מסדרת דומינו'ס שף ופיצה משפחתית 100% מוצרלה.
לדף הפייסבוק ולאפלחקציה לחצו כאן



הבן שלי בחר לטעום את בקרנה- הפיצה הבשרית והיעד הבא שתי הפיצות הנוספות מתוך השלוש. 





אסף גרניט: "בדיוק כמו בכל מסעדה או פרויקט שעשינו בשנים האחרונות, גם העבודה המשותפת עם דומינו'ס שומרת על העקרונות שלנו: מתשוקה והתלהבות לעניין דרך שום התפשרות בנושא מרכיבי המזון ועד שמחת היצירה. משמעות הפרויקט מבחינתנו הוא ניסיון להעביר את כל התפיסות והאמונות שלנו כשפים בתוך רשת מזון מהיר. התוצאה הסופית  גורמת לנו לגאווה ואנו מרגישים כה שלמים איתה, כך שמהלך מכירת הפיצות החדשות במחניודה החל עם תחילת שיווקם ברשת דומינו'ס טבעי מבחינתנו". 











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה