יום ראשון, 5 ביוני 2016

כמוסות לקטזין לעיכול מוצרי החלב.



בת אחותי נולדה עם רגישות למוצרי חלב. שנים עברו עד שמותר היה לה לטעום מוצרים שכאלו ועד היום הרגישות ניכרת בכל ארוחה. עכשיו כשהיא גדולה יותר ויודעת לבדה לאזן את תפריט הדיאטה שלה, היא אינה פוסחת על מוצרי חלד שהיא אוהבת מאד (כמוני) ונעזרת בכמוסות לקטזין כדי להקל על תהליך העיכול ולמנוע כאבי בטן מיותרים. 

למי שאינו פגש לשמחתו בתופעה: 
לקטוז הוא הסוכר המצוי בחלב ומוצריו. כמות הלקטוז משתנה בין מוצרי החלב השונים. הלקטאז- הוא אינזים המתגורר במעי הדק של האדם שתפקידו לפרק את הלקטוז לצורך עיכול תקין של סוכר החלב .כאשר חסר בגוף לקטאז, לא יכולה הקיבה לפרק את סוכר החלב, מה שגורם להתפתחות תופעות לוואי כגון: כאבי בטן, שלשולים, גזים, בטן נפוחה ועוד.

לכאורה אפשר להקפיד על תזונה נטולת מוצרי חלב, אולם למוצרי החלב יש ערך רב מבחינת רכיבים תזונתיים חשובים כגון: סידן, ויטמינים וחלבונים ולכן מוטב שלא לוותר עליהם. אני לא יכולה אפילו לחשוב על זה כפתרון כי מוצרי החלב הם הבסיס לכל תפריט שלי כל ימות השבוע. 


האנזים נהרס בחום ולכן אין להוסיפו לבישול או לחממו, יש לצרוך אותו בזמן האכילה של מוצרי חלב.

חברת "אלטמן", המובילה את שוק תוספי התזונה בישראל, מציגה כמוסות לקטזין לרגישים ללקטוז.



כ-70% מהאוכלוסייה סובלים מתופעות שונות כתוצאה מאכילת מוצרי חלב. תופעות כמו כאבי בטן, גזים או שלשולים. רבים מהם אינם מודעים לגורם לכך. התופעה מכונה אי סבילות ללקטוז  וניתן למנוע את התופעות בעזרת נטילה של האנזים לקטאז בזמן אכילת מזונות חלביים.

לקטזין בכמוסות הינו חלק מסדרת העיכול DIGEST  של אלטמן.

כמוסות לקטזין מכילות ריכוז מוגבר של אנזים לקטאז, המפרק לקטוז (סוכר החלב) ומאפשר עיכול תקין של חלב ומוצריו ללא תופעות לוואי כגון: גזים, שלשולים, כאבי בטן נפיחות בבטן וכדומה.
ל כמוסה מכילה ריכוז של האנזים לקטאז ברמה המתאימה לארוחה חלבית ממוצעת.

יתרונות המוצר:
נוסחה ייחודית לספיגה יעילה של ארוחה חלבית.
פורמולה מבוססת על אנזימים מיקרוביאליים המאפשרים טווח פעילות רחב ויציבות גבוהה
ריכוז גבוה של לקטאז המתאים לארוחה חלבית ממוצעת – זה קצת סותר את מה שנכתב למעלה..האם מדובר בריכוז גבוה במיוחד או בריכוז המתאים לארוחה חלבית ממוצעת?



חג שמח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה