יום שני, 29 ביולי 2019

"נחת" ספר חדש למנטור הדרוזי ג'בר חביש.









אני מכירה את מרכז "נור" מקרוב. גם אם לא אני זו שהגעתי בעצמי לייעוץ, לוויתי את "שתיהן" כשהגיעו לשם ובעת שיצאו חלקתי עמן את גודל החוויה מתוכן המפגש ומההשלכות שמלוות אותן עד היום. מה שברור הוא שההמתנה למועד פנוי לתור אליו, ארכה חודשים! 
תכירו את המנטור הדרוזי הראשון שעזב קריירה צבאית עם מסלול לתפקיד בכיר, כדי להוסיף לחיים של כולנו שלווה ונחת. כעת הוא מוציא ספר - מדריך לחיים עם 120 הרגלי משני חיים בשם "נחת"










בימים אלו רואה אור 
"נחת" ספרו הראשון של חביש המתמקד בפשטות רוחנית ופרקטית באמצעות 120 הרגלים שיעשו לכולנו חיים טובים יותר ויביאו נחת. הספר מתורגם לערבית, אנגלית ובקרוב גם סינית. 

אני חייה חיי רוח ומודעות עצמית גבוה כבר שנים רבות לפחות מחצית מחיי, מכירה את מרבית ספרי המודעות הוותיקים והטובים והחדשים והעדכניים. מכל ספר אני אוהבת לקחת את מה שאני יותר מתחברת אליו ומתאים להוויה היומית שלי ולבחירות שלי בחיים. את הספר נחת אהבתי מהמבט הראשון, ההקדמה ההמלצה והבחנה הפותחת בין הרגל קיים להרגל נרכש מיקדו אותי שוב במקום אליו אני אוהבת תמיד לחזור - כל יום הוא הבטחה חדשה ובכל בקר חדש אני יכולה ללמוד עוד משהו שיטיב עמי ועם הסובבים אותי.

יצאתי לקפה היומי שלי ישבתי כרגיל על הבר ולצד הקפה המושלם, גמעתי את דפי הספר גם כשההמלצה הפותחת דייקה בהעדפה לקרוא בכל יום רק מספר עמודים ולתת לנפש הזדמנות "לעכל" את התוכן פנימה. 
בראשית הספר מזמין אותנו ג'בר ליהנות מהמסע אליו יצאנו ביום שהגענו לעולם. אצלי זה היה ממש מזמן ב2.8.1958...  ואני חציתי מאז מסע ארוך ותקוותי הגדולה שנכונה לי עוד דרך ארוכה וטובה. 

תכתבו לעצכם את ספר האושר הפרטי לכם מציע ג'בר בפרק בראשון. התמקדו במסע האישי שלכם והימנעו מלהשוות עצמכם לאחרים אלא אם אתם בוחרים בהתבוננות לצורך השראה. התחברו לגופכם, שוחחו עמו, הודו לו. תעריכו את היש כי כלום לא שלנו לתמיד. שחררו שיפוטיות והתמקדו בסיפור חייכם כי רק שם אתם יכולים להשפיע הכי הרבה. קבלו השראה ממצליחנים. היו טובים, נהגו בחמלה, הפיצו רק את הטוב, פרגנו במילים מרגשות, השכינו שלום בין מי שהאגו שלהם מונע מהם לעשות כן, שחררו את הכעס והעלבון מתוככם. רעננו אנרגיות, התגברו על הפחד, חבקו את האהובים עליכם, שתו מים לאורך כל שעות היום, הקדישו ליום ההולדת שלכם, תזמו את העתיד והיו בהקשבה ובהודיה... 


כל אלו ועוד עשרות אחרים שלא הזכרתי כאן ומופיעים בספר החשוב הזה, הם הרגלים ראויים שמוטב לכל אחד מאיתנו שיפנים לתוכו ויזקק לרגעים טובים יותר בחייו הם חיינו. 
* לאחרית הספר מצורפים "דפי הנחת שלך"-השתמשו בהם. 







ג'אבר, 36, נולד בכפר הדרוזי ירכא, בן בכור מבין 4 אחים. בגיל 14 התייתם מאביו וגדל עם אמו שנאלצה להתמודד אתגרים וקשיים רבים כשהמצב הכלכלי נוגע בקו העוני, והיא רק בת 35 אם לארבעה. 
גם כשהיו קשיים מבית לסיכויי ההצלחה היו נמוכים הצליח ג'בר לנצח את המכשולים שנקלעו לדרכו והצטיין בלימודיו. בצבא שימש קצין מצטיין בחייל האוויר, למד שני תארים-במנהל עסקים ומערכות מידע כשקיבל לידיו הצעה לקריירה צבאית מבטיחה. בשנת 2014 השתחרר בדרגת סרן, ופנה להתמקצע 
בתחום המודעות וההעצמה האישית והרוחנית. וכיום הוא אחד המנטורים המבוקשים בארץ ובעולם, במיוחד בקנדה בארצות הברית, עוזר ומלווה אלפי אנשים, מופיע וכובש במות גדולות, מהנחשבות בעולם ומשפיע על חייהם של אנשים רבים .
ג'אבר מאמין שניתן לפתח את החוש הזה וכל אדם יכול להתחבר לאינטואיציות שלו ולכן הקים לפני 5 שנים את מרכז "נור" בתל אביב, שם הוא מעביר סדנאות וקורסים וגם הכוונה אישית לאנשים. הוא עצמו למד ללא הפסק כל השנים החל מנומרולוגיה, רפואה סינית ועוד.










כתב: ג'בר חביש
הוצאת מדיה 10 
לרכישה ישירה מכאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה