יום שני, 22 ביולי 2019

חדש על המדף-ספרי פעוטות וילדים מקסימים במיוחד.












מאז שחברתי למעמד הסבתאות אני שבה לילדותי השלישית ומתרגשת מחדש מכל ספר ילדים ופעוטות שאני פוגשת וקוראת. אם להודות באמת עד הסוף מעולם לא נפרדתי מהילדות שלי גם עם חלוף השנים וגם כאשר בגרתי להיות אם ומחנכת.

בימים אלו רואים אור ספרי פעוטות מיוחדים ומקסימים במיוחד. אגדתי את כולם בצרור אהבתי והעברתי אותם לתומס נכדי הבכור, התינוק שהשיב ללב שלי את האהבה האינסופית שיש לי בכל בקר כאשר האני מקיצה ליום חדש. 










סדרה חדשה לפעוטות מבית דני ספרים
מילים לקטנטנים: מילים, חיות, כלי רכב, צבעים









"מילים לקטנטנים" בהוצאת "דני ספרים" היא סדרה נפלאה לפעוטות, המוגשת בספרי קרטון קשיחים.

אנחנו מזמינים אתכם ליהנות ביחד עם ילדיכם מסדרה של ארבעה ספרונים מקסימים של מילים ראשונות לקטנטנים. האיורים החמודים יהפכו את חווית הלימוד של ילדיכם לקלה ומהנה יותר.

ארבעה ספרים בסדרה הנפלאה : מילים, חיות, כלי רכב, צבעים. בכל ספרון 5 כפולות קשיחות.


  
תומס קורא בספר החיות


"מילים לקטנטנים" - הוצאת "דני ספרים", ספר קשיח - דפי קרטון: 4 ספרים בסדרה: מילים, חיות, כלי רכב, צבעים. מנוקד. מחיר לצרכן 68 ₪ לספר. להשיג בכל חנויות הספרים ובאתר



***






ימים רבים יעברו עד שנזכה לשמוע את תומס מדבר את מילותיו הראשונות. בימים אלו כשהוא מתקרב לגיל  חמישה חודשים, אנחנו נהנים משפתו התינוקית והיא מקסימה כמעט כמותו.

  
"100 מילים ראשונות" יוצא לאור במהדורה מחודשת עם מילים חדשות ועיצוב חדש. הספר מיועד לפעוטות והוא כולל יותר ממאה תמונה יפהפיות של חפצים שונים ומגוונים. אין ספק שזה הספר הראוי עבור ילדכם העושה בעודו עושה את צרכיו הראשונים בשפה העברית והוא מוגש בפורמט גדול ודפים קשיחים.
  
"100 מילים ראשונות" מהדורת 2019 - הוצאת "דני ספרים", ספר קשיח- דפי קרטון. מחיר לצרכן 88 ₪ לספר. להשיג בכל חנויות הספרים ובאתר.





***



פתחתי את הסקירה בתומס נכדי ואני מקנחת עם יניב. יש לי חיבה יתרה לשם יניב. יניב הוא בני הצעיר (31) ומאז שנולד הוא ילד מיוחד. השבוע כשקראתי את הספר הצבעים של יניב התחילו לריב מיהרתי לקרא לו ולשאול אותו האם גם הצבעים שלו החלו לריב או שהכל מסודר וכל צבע משתלב בטבע?



זֶהוּ יָנִיב,
צַיָּר מַגְנִיב,
עִם יָד שֶׁל אָמָּן
שֶׁחֲבָל עַל הַזְּמַן.
מָה שֶׁבָּא לוֹ לָרֹאשׁ
מַגִּיעַ יָשָׁר לַנְּיָר.
תִּסְפְּרוּ עַד שָׁלוֹשׁ 
וְהוֹפּ, זֶה מְצֻיָּר.



ספר ילדים חדש "הצבעים של יניב החלו לריב" מאת רמי ארז בהוצאת "אוריון" .
הצבעים של יניב חיו בהרמוניה ובשלווה, עד שיום אחד, בלי כל אזהרה, הם החלו לריב ולהתקוטט זה עם זה.

ומה יעשה יניב? האם יצליח להחזיר את השלום והסדר בין הצבעים? ואם כן, כיצד?
בחרוזים קלילים, ברגישות ובהומור, מעביר המחבר שלל רגשות, שאלות ומצבי חיים שייגעו בליבו של כל קורא צעיר ומבוגר כאחד.



"הצבע הלבן השחיר
השחור לבן כמו קיר
האדום פניו הוריקו
והירוק פניו הסמיקו."




הספר מפגיש את הקורא עם מצבים שונים בחיי הילדים. באמצעות הצבעים מציע יניב דרכים לפתרון בעיות שיביאו ליצירת הרמוניה משותפת. הסיפור בחרוזים מאויר ע"י הילה דאבי. האיורים מאירים מחייכים וצבעוניים. 
קסם של ספר. 



"הצבעים של יניב החלו לריב"
מאת רמי ארז. איורים: הילה דאבי. הוצאת הספרים "אוריון", 23 עמודים. מחיר לצרכן 55 ש"ח, מנוקד. להשיג בחנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובאתר



























ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה