יום רביעי, 24 ביולי 2019

סבונים אורגניים בניחוח מנטה מרענן - חדש מבית BRONNER’S







אני אוהבת את הסבוניים של פעם. אלו שאמא היתה קונה בשוק על בסיס שמן וחופפת לנו את הראש גם בלי שישאר ניחוח משכר כמו שמכילים הסבונים של היום, אבל מכילים הרבה צרות אחרות... (חלקם לפחות)

בימי הקיץ החמים אנו מחפשים דרכים להתרענן. סבוני המנטה של ד"ר ברונר'ס נפלאים לשם כך, מכיוון שהם יוצרים תחושת קרירות על העור בזכות השמן האתרי המופק מצמח המנטה.

הסבון של דר' ברונר'ס הוא סבון אמיתי המיוצר עפ"י שיטות ייצור סבון מסורתיות, ולא "אל-סבון", תרכובת כימית אשר נפוצה כל כך בשוק. כמו שאר הסבונים של חברת דר' ברונר'ס, גם סבון המנטה מיוצר אך ורק מחומרי גלם אורגניים.







שמן המנטה בסבונים מופק מצמחים הגדלים בהודו, בפרויקט הסחר ההוגן "פביטראמנט" (Pavitramenthe). הפרויקט, המונה כיום כ-1500 חקלאים וחקלאיות, דואג לשכר הוגן עבורם. מוצרים המיוצרים בסחר הוגן בפיקוח, ממומנים באמצעות פרמיה שנוספת למחיר הקניה ומועברת חזרה לחקלאים ולקהילתם. הכספים מאפשרים שיפור ניכר בתנאי המחייה שלהם, והם מושקעים במגוון נושאים: בשיפור המגורים, בשירותים רפואיים וכן בחינוך עבור ילדיהם.







סבון המנטה מגיע בשתי גרסאות: נוזל ומוצק. מלבד שמן המנטה האתרי, הסבון מכיל גם שמן קוקוס, שמן זית, שמן המפ ושמן חוחובה – כולם אורגניים. הסבון הנוזלי מאוד מרוכז ולכן ניתן להשתמש בכמות מעטה של סבון. 





"פביטראמנט" 






חברת ד"ר ברונר'ס היא עסק משפחתי המחויב לכבד את חזונו של המייסד עמנואל ברונר ע"י ייצור מוצרים מהאיכות הגבוהה ביותר, תוך שימת לב לאחריות חברתית וסביבתית והקדשת רווחים לתיקון עולם. שיטות עסקיות מתקדמות הן חלק ממטרת החברה להוציא אל הפועל את הפילוסופיה אשר מודפסת ע"ג התוויות האייקוניות של המוצרים, שנכתבה ע"י עמנואל ברונר ז"ל.








מחיר מומלץ לסבון נוזלי לצרכן: 46.90 ₪ (472 מ”ל)
מחיר מומלץ לסבון מוצק לצרכן: 21.90 ₪ (140 גרם)
ניתן להשיג: בבתי הטבע וברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ.

למידע נוסף בקרו באתר ד"ר ברונר'ס 




































ריקי ברוך









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה