יום שלישי, 23 ביולי 2019

להחזיק אותך קרוב, 26 נשיקות, מפלט אחרון וספורי דרך- מתח ורומנטיקה בחופשת הקיץ









גם אם חם ומעיק ובחופשה שלנו אנו מעדיפים לנוח ולשחרר את הראש מלחצים, החלק המשמעותי של קריאה אינו מבטל את ההנאה הגדולה שמשלימה את היציאה משגרה. בימים אלו רואים אור רומנים, ספרי פרוזה ומתח שאשמח להמליץ בשורות אלו.

26 נשיקות רומן חדש של סופרת רבי המכר ג'יי. טי. גייסינגר

"שמלת הכלה הנכונה תגרום לכל אישה להרגיש יפה יותר מנסיכה מהאגדות, ולא משנה אם היא שמנמנה, פשוטה או ענייה. ברגע זה אני חושבת לעצמי שסינדרלה יכלה לנשק את התחת המהמם שלי. בלב פועם בהתרגשות אני יוצאת מחדר ההלבשה, אפופה בענן מפואר  של משי ושל תחרה שנדרשו לי חודשים ליצור, ומחכה לתגובתו של ג'נר" 

קימבר -כרטיס במחלקה הראשונה תמורת מחברת השרטוטים שלי. עסקה הוגנת תמורת ההזדמנות להספיק לראות את אבי לפני מותו, לא?
לרגע מתאו מורטי, האיטלקי היפהפה והשחצן, נראה לי כמו מלאך משמיים, אך הוא מתגלה כשטן בהתגלמותו. כאילו החיים שלי לא מחורבנים מספיק. כשמתאו מציע להחזיר לי את עיצובי השמלות שלי תמורת נשיקות, אין לי ברירה אלא להסכים. זה רק משחק, לא יותר. לעולם לא אתן לעצמי להיכוות שוב.
מתאו - הפה של קימבר דיסנטו, הגישה העוקצנית שלה... משגעים אותי. אני לא רגיל לנשים כמוה והניצוצות שעפים בינינו מטריפים.
אני חייב לכבוש אותה, באותה מידה שבה אני נהנה לעצבן אותה.
היא לא תיכנע לי בקלות, אבל כשאגמור איתה, העסק שלה יהיה שייך לי. אנחנו אויבים, מתחרים, לא יותר מזה. ליבי לא באמת נמצא בסכנה, מגעה לא באמת גורם לו לרקד בשמחה. זו בסך הכול פנטזיה, לא רומן אמיתי.



26 נשיקות

שכתבה  ג'יי. טי. גייסינגר, הוא רומן עכשווי המראה שאם פותחים את הלב לאהבה, גם הפנטזיות הפרועות ביותר עשויות להפוך למציאות. עוד ספרים מפרי עטה של המחברת בהוצאת אדל הם "מתכון לאסון", "רוגבי" ו"אומנות הפיתוי" כיכבו ברשימות רבי המכר בעולם וזכו להצלחה רבה, 
לרכישה באתר מכאן.








"מפלט אחרון" רומן פשע חדש מאת סופרת רבי המכר נעמה סכר 


בשלב מסוים של הלילה איימי נרדמת כשגופה מונח על חזי ופניה קבורות בצווארי. אני עוצם את העיניים ומרפה. מחבק אותה ושוקע בשינה עמוקה, שינה רווית חלומות, שהופכים לסיוטים שלא פקדו אותי מזה זמן רב. ואז זה קורה, העבר פולש לחלום גורר אותי בחזרה לתהום ואין לי שום דרך לצאת מתוכו" 
עמוד 128 בספר



כריס ברייט
המרדף אחר הכסף עיוור את עיניי וגרם לי לאבד את החופש. החיים האכזריים מאחורי הסורגים שינו אותי. כשהשתחררתי קברתי את הזיכרונות הקודרים, הצלחתי להשתקם ולהמשיך בחיי, הקפדתי להתרחק מצרות והשתדלתי לשמור על שגרה שקטה, עד לאותה פגישה גורלית עם בחורה מסתורית ויפהפייה, שנראתה לי כרוח רפאים מתעתעת ששבה מהעבר.

איימי ספנסר
טעות הרסנית שעשיתי ערערה את כל מה שאי פעם האמנתי בו ודרדרה אותי אל שולי החברה, אל תהומות שהותירו אותי שבורה. שילמתי מחיר כבד והפסדתי את היקר מכול. התנאים הקשוחים ברחובות העיר ניפצו את תקוותיי וצילקו את נפשי. חשבתי שאוכל לשנות את חיי, אך המציאות שבה וטפחה על פניי וחומות ההגנה שכיתרו את ליבי החלו להיסדק.

סופת שלגים שמשתוללת בשיקגו בליל חג המולד מפגישה באופן לא צפוי בין איימי וכריס ומשנה את מסלולי חייהם. גבולות ההיגיון מיטשטשים והחוקים נשברים כשהשניים נסחפים למערבולת של רגשות אסורים. בתוך סבך השקרים, הסכנה אורבת ומאיימת לטרוף את הקלפים. עליהם להתעמת עם השדים שרודפים את עברם, לחשוף את האמת, כדי להציל את נשמתם, לפני שיהיה מאוחר מדי.


מפלט אחרון מאת סופרת רבי המכר נעמה סכר, הוא רומן פשע קצבי, חושני, ממכר ומהפנט על אהבה אמיצה המצליחה להתקיים נגד כל הסיכויים. ספריה הקודמים: במציאות אחרת, חיים ללא גבולות וסדקים של שתיקה כיכבו ברשימות רבי המכר וסחפו אחריהם קוראים רבים ונלהבים.
כריכה רכה, בהוצאת יהלומים, מספר עמודים: 424, להשיג בחנויות הספרים ובאתר מכאן










הוצאת יהלומים משיקה קובץ סיפורים קצרים "סיפורי דרך"

סיפורי דרך הוא פרויקט משותף של הוצאת יהלומים ונבחרת ייחודית של כותבות וכותבים, חלקם ותיקים יותר וחלקם פחות, שהעזו לחלום וחיברו יחד אנתולוגיה מרתקת של סיפורים קצרים שהמשותף להם הוא חופשות וסיפורי מסע.

הקוראים מוזמנים להצטרף למסע בין המילים. אז תארזו מזוודות והצטרפו לטיול, לחופשה חורפית בשלג או אולי תעדיפו לנפוש מול ים כחול? בדרך תפגשו זוג שחזר למקום שבו התאהבו לראשונה וגם תפגשו אישה נמלטת, תיחשפו לאהבת ילדות ותתהו האם היא תתממש, תתרגשו מסיפור על נתינה ועל אהבה ללא תנאים, תצחקו מפגישה בשחקים, תופתעו מסוף בלתי צפוי שישאיר אתכם נפעמים ותעצרו את נשימתכם בקרב יריות סוער.

על הקצה, חופשה מתחת לאפס, רק בשבילך, שלושה ימים וגשם ועוד ספורים מרתקים נוספים הם אוסף סיפורים שייקח אתכם אל מקומות רחוקים ואל נבכי הנפש. האם המסע הוא בריחה, אולי חיפוש עצמי ואולי במקרה גם יגשים משאלה? האם מזומן לנו סוף טוב או התמודדות עם מציאות החיים המאתגרת?.
כריכה רכה, הוצאת יהלומים, מספר עמודים: 314








רומן אירוטי חדש מבית ספר לכל: "להחזיק אותך קרוב"
איאן צ'ייס שבר לי את הלב בגיל 17, ואת 18 השנים האחרונות ביליתי בלשנוא אותו על זה.
וזה לא היה קשה כל כך, בגלל הפה החריף שלו וסגנון החיים ההולל שלצערי אני חייבת להיות עדה לו, כי אנחנו גרים זה ליד זה. בכל פעם שאני רואה אותו יוצא מהבריכה שלו, חצי עירום וסקסי בטירוף, הגוף שלי מגיב אליו. היה לי קל לתעב אותו. מעולם לא תכננתי להזדקק לו.

לונדון פריש היא החברה הכי טובה של אחותי הקטנה, לא שזה מנע ממני להתאהב בה.
הסיפור שלנו מסובך. הדבר היחיד שמשותף לנו, הוא העובדה שהחיים שלנו השתנו ברגע טרגי אחד.
כעת אנחנו מנסים להתאבל על אובדן נורא, ולהילחם במשיכה הברורה שיש בינינו.

אסור שהרגשות הישנים שקברתי עמוק יצופו שוב על פני השטח, כי אני יודע שלעולם לא אצליח להשאיר אותה איתי, לא משנה כמה אנסה להחזיק אותה קרוב אליי.
כריכה רכה, 232 עמודים, הוצאת ספר לכל
ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר

































































ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה