יום רביעי, 31 ביולי 2019

פרחי ברוקולי וכרובית קלויים בשמן זית ולימון








אני אוהבת את השילוב של ברוקולי וכרובית. יש משהו מאוד מרענן ביחד הזה, וככל שהכנתו קצרה ומהירה הטעם משובח עוד יותר. את הכרובית לעולם אקנה טרייה. פחות אוהבת את הקפואה ואילו את הברוקלי באופן שונה לגמרי מעדיפה קפוא המוכן לשימוש.


בימים אלו משיקה חברת פסקוביץ' מוצר חדש ניצנים -פרחי ברוקולי מוקפאים. מוצר מוקפד ללא חרקים שגדל בטכנולוגיה מתקדמת ותחת עיניהם הפקוחות של אגרונומים מקצועיים וכשרות צמודה.

למי שלא בקיא בשבחי הברוקולי הרי שהוא ירק ממשפחת המצליבים ובעל ריכוז גבוה של נוגדי חמצון. הוא מכיל ברזל, סידן, אבץ, אשלגן ומגנזיום. עשיר בוויטמינים B וגם C  ועשיר בסיבים תזונתיים. הברוקולי דל קלוריות ומשביע לאור העובדה שהוא עשיר בסיבים תזונתיים.
שלבו אותו בסלטים חיים ומבושלים, במאפים קלים עם גבינות ביצים, עשבי תיבול וירקות בצבעים שונים. לשומרי הדיאטה הוא פתרון מצויין בכל ארוחה ובכל שעה.

את מנת הברוקולי הפעם הכנתי בשילוב כרובית והגשתי לצד מנת דג אפוי. 









העברתי מחצית מכמות השקית - ניצנים פרחי ברוקולי למסננת ושפכתי מעל  מים חמים להפשרה. חיכיתי עד ניקוז כל הנוזלים בערך חצי שעה. את פרחי הכרובית הרתחתי בחליטה קצרה וסיננתי.
על גבי ניר אפיה בתבנית רחבה פיזרתי את פרחי הכרובית וניצני הברוקולי, טפטפתי מעל שמן זית, עשבי תיבול שונים שאני גורסת ממטחנה והכנסתי ל20 דקות לתנור על 200 מעלות.

לאחר 20 דקות לערך, הוצאתי העברתי לצלחת הוספתי טיפות לימון על הדג האפוי ועל מאפה הברוקולי כרובית והגשתי. 








כל הירקות של פסקוביץ' מוקפאים בטכנולוגיית FQF-fresh quick frozen לשמירה על הטעמים והערכים התזונתיים של הירקות.בעלי כשרות מהודרת של הרב אפרתי שליטא והרב ויא, המבטיחים ניקיון מקסימלי מתולעים
להשיג ברשתות השיווק והחנויות 800 גרם השקית מחיר מומלץ 31.90 שקל 


















ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה