יום שלישי, 23 ביולי 2019

מהיום לא בוכים באמבטיה - כובע מצחיה מגן על העיניים מהשמפו והמים!











תומס שלנו אוהב מאוד להתקלח. כשהוא נכנס למים הכל רגוע ושמח כל עוד הסבון שעל הראש לא נכנס לו לעיניים. רחיצת תינוקות באמבטיה היא פעולה יומיומית מהנה ומרבית הפעוטות אוהבים את תחושת החמימות שליוותה אותם עוד מהרחם. במקרים לא מעטים נגמרת השמחה ברגע שמגיעים לחפיפת הראש והילדים (לא כולם) נרתעים מכניסת המים לעיניים תוך שהם מגלים רגישות למים המהולים בשמפו. שילוב זה העלול לגרום לצריבה לא נעימה במקרה הרע ואי נוחות דמעות במקרה


מותג התינוקות הקנדי bbluv המיובא ארצה על ידי חברת אודיוקר תקשורת, מציג כובעון מצחייה מתכוונן עשוי 100% סיליקון רך, המיועד להפוך את חווית הרחצה לנעימה וקלה יותר עבור הורים ותינוקות ומגן על עיניהם הרגישות מפני אי נעימות ודמעות!













"אני רוחץ ידיים
טידידל - דידל - די
בסבון ומים
טידידל - דידל - די
והליכלוך מהר מהר בורח
וטוב לי טוב עכשיו וגם שמח.
כי אני נקי
וכשאני נקי
אני מותק...

ואימא לי חופפת 
טידידל - דידל - די 
את הראש, וגם שוטפת 
טידידל - דידל - די 
והליכלוך מהר מהר בורח 
וטוב לי טוב עכשיו וגם שמח. 
כי אני נקי 
וכשאני נקי 
אני מותק." (דתיה בן דור)









כובע המצחייה לאמבט מבית המותג מהווה פתרון פשוט וקל לבעיה. הוא מתלבש על הראש בנוחות ובאין מפריע וכמעט אינו מורגש ומהווה מעין סכך המונע טפטוף לעבר אזור העיניים. הכובע עשוי סיליקון גמיש ורך קל משקל, מתכוונן לפי מידת ראש ומגיע בארבעה צבעים חלקים, ורוד, תכלת, כתום וצהוב, המתאימים לבנות ובנים בהתאם לטעם האישי. 









הכובע מיועד לתינוקות החל מגיל 0,
ללא BPA, PVC או Phtalates המחיר: 29 שקלים. 
bbluv- להשיג ברשתות שילב ובייבי סטאר















ריקי ברוך












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה