יום רביעי, 17 ביולי 2019

כריכוני פסטרמה של פעם.








"אין לי חשק לאכול אוכל מבושל בחום הזה" אמר לי הבן כשצלצלתי להציע לו שיעבור בשובו מהעבודה לאכול מנת פלפלים ממולאים שעמדו לוהטים על הכיריים במטבח.
"ממולאים  בגלידה"? שאל הצעיר והתלוצץ איתי. 
"ממולאים בפסטרמה!" זרמתי איתו באותה אווירה, תוך כדי עמידה מול המקרר הפתוח, נהנית ממשב רוח קרה ורואה לנגד עיני את חבילת "הפסטרמה של פעם" מבית יחיעם שזממתי לחסל עם פרוסות החלה הטרייה, עם טחינה טובה וירקות.

אלא שעכשיו אחרי הבטחתי לצעיר משהו אחר...  הייתי חייבת להתחלק איתו בחגיגה והכנתי לשנינו סעודת חופש קלה. 









על פרוסות חלה דקות מרחתי מעט טחינה גולמית וגלגלתי פרוסות פסטרמה של פעם. 
את הבצל הירוק פרסתי דק, הכנסתי למי קרח, ניגבתי היטב וקישטתי מעל
הכנתי סלט ירקות גדול וחיכיתי לבואו של הצעיר... 
ואם זה לא ממש ברור... ביחד שלנו הצלחנו לסיים את כל החבילה...












כאורח חיים בריא אני מקפידה על מנות חלבון בכל ארוחה. עכשיו שחם והאוכל המבושל מעיק גם על התיאבון  אני מעדיפה לשלב פסטרמה של פעם ופסטרמה ברביקיו 100% חומרים טבעיים מבית יחיעם.













הפסטרמה עשויה מנתחי חזה הודו אפויים, 100% חומרים טבעיים, ללא חומרים משמרים, ללא גלוטן, ללא תוספת פוספטים וללא תוספת מונוסדיום גלוטומט וכך גם אצלנו חוגגים חופש גדול עם "מעדני יחיעם"
הפסטרמות משווקות באריזות נוחות של 250 גרם, נהדרות לשימוש בכריכים בבית ובכל יציאה עם הילדים לבילוי בים, בבריכה, בטבע ובעבודה.
בעיקר בימי הקיץ פסטרמה של פעם היא מנת חלבון מזינה וקלה על פני תבשילים חמים ומכבידים.
בקיץ, לא צריך לוותר על מנת חלבון טובה גם כשחם וכבד לנו מאוכל מבושל.



כשרות: בשרי בהשגחת הרבנות.
מחיר מומלץ לצרכן: כ-24.90 ₪ לאריזת 250 גרם.















ריקי ברוך 











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה