יום שני, 8 ביולי 2019

תכירו את סדרת 'נביעות+', מים מינרליים בטעמים ללא קלוריות!







"נביעות", חברת המים המינרליים, מציגה חדשנות פורצת דרך ומשיקה משקה ראשון מסוגו בעולם אשר מצטרף לסדרת 'נביעות+': 'נביעות+ אפס'.
המשקה מכיל פורמולה חדשנית המופקת מהצמח הפארגוואי Stevia rebaudiana Berton











נביעות + אפס קלוריות, משקה ראשון מסוגו בעולם המבוסס על המים המינרליים הטבעיים של נביעות ומכיל את פורמולה יחודית של רכיבי סטיביה שלראשונה בעולם נעשה בהם שימוש. משקה ללא תוספת סוכר בטעמים עדינים של תפוח ואפרסק ובאפס קלוריות
  
סדרת 'נביעות+', מים מינרליים בטעמים, מציעה פתרון לצרכנים שרוצים ליהנות ממשקה פונקציונאלי המבוסס על המים המינרליים הטבעיים של נביעות ומחוויה מפנקת של טעמים עדינים. עתה, המשקאות החדשים של 'נביעות + אפס' מאפשרים את אותה החוויה ללא קלוריות וללא סוכר.

באמצעות פיתוח חדשני וראשון מסוגו בעולם, נביעות עושה שימוש בפורמולה ייחודית של רכיבי סטיביה שהינם מיצוי של זן מיוחד של צמח הסטיביה הגדל במדינת פרגוואי ונקרא: Stevia rebaudiana Berton.
הפורמולה מכילה רכיבים נדירים וייחודיים אשר נמצאים בכמויות קטנות בצמח (כ-1.1 גרם בלבד ב-2 ק"ג עלי צמח סטיביה), ייחודם שהינם הדומים ביותר בטעמם לסוכר מבין 50 הרכיבים שהתגלו עד היום בצמח הסטיביה ושנעשה בהם שימוש.
















השימוש בפורמולה 'בנביעות + אפס' הוא שמאפשר את הטעמים ללא תוספת של סוכר ובאפס קלוריות. המשקאות בסדרה הם בטעמים המוכרים של אפרסק ותפוח. המשקה נושא את תו איל של האגודה הישראלית לסוכרת.
בשנת 2018 כמות המוצרים החדשים בעולם המכילים סטיביה צמחה ב-31%, זאת לעומת 11% בשנת 2017. כלומר, קצב הצמיחה כמעט ושילש את עצמו בשנה. הצמיחה בקטגוריית המשקאות היא 36% ואילו במזון 26%.









המשקה החדש של נביעות משלב פונקצינאליות והנאה ומתבסס על המים המינרליים הייחודיים של נביעות המגיעים מבטן האדמה, זאת בתוספת של חמישה ויטמינים מקבוצת B. המשקה החדש מושק בטעמי תפוח ואפרסק, בתוספת ממתיק טבעי ואינו מכיל חומרים משמרים או צבעי מאכל.


להשיג בשלל נקודות מכירה ברחבי הארץ.
המשקה נושא את תו איל של האגודה הישראלית לסוכרת*





















ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה