יום רביעי, 17 ביולי 2019

כריכוני טוסט גבינה טבעונית







מאז שהיא הפכה לאמא וכל עולמה מלא רק בנכד החדש והמושלם שלי, שכחה בתי הבכורה שלפעמים גם צריך לאכול. כשאני מגיעה עם פשטידות, סלטים ומנות מבושלות היא חוזרת ומבקשת לאכול משהו קל כי חם ואין לה חשק למשהו מכביד.

אתמול לקראת ערב כשתהליך ההשכבה יצא לדרך, האמבטיה כבר הייתה מוכנה כמו גם הפיג'מה על השידה ושעת ההנקה התקרבה. היא נזכרה שבא לה משהו קל עם קפה קר וסלט ירקות קצוץ.
ניגשתי למקרר, הוצאתי ירקות,  זיתים שחורים וגבינת משומשו. על השולחן ניצב בגט שלם שלא נאכל ואני חיממתי תנור ויצרתי מנה משביעה שאכלה בשמחה גדולה..













הגבינה המגוררת של  "משומשו" היא גבינה טבעונית מגורדת המיועדת להכנת פיצות, קישים ופשטידות מלוחות 100% טבעוני ואני עשיתי ממנה טוסטונים. 

הגבינה עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, ללא לקטוז, ללא סויה וללא חומרים משמרים. מגורדת לפיצה ואפיה משווקת באריזת 200 גרם, נפלאה להכנת פיצות, פשטידות ומאפים מלוחים.

הגבינה אינה מכילות כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים והן בעלות כשרות פרווה מהודרת. הגבינות הטבעוניות של "משומשו" מספקות מענה חשוב מאד מבחינה בריאותית ותזונתית עבור קהל הצרכנים, ובמיוחד עבור אלו שעד עכשיו לא יכלו לצרוך מוצרי חלב והתקשו לספק לגופם את כמות הסידן היומית.


כשרות: כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ-19.90 ₪ לאריזת 200 גרם. 
להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.  








ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה