יום רביעי, 19 בפברואר 2020

מה שקורה בחדר השינה - כבר לא נשאר שם - אני חייבת לשתף





"אני אוהב לישון,
להיות תמיד בתוך חלום
אני אוהב לישון -
וכך עובר לי כל היום

כמה זה טוב מיטה
עם שמיכה של פוך עבה
כל היום, כל הלילה
אוי, כמה טוב לישון..." / א. אינשטיין









אנו עושים את שליש מחיינו במיטה, בין הסדין והפוך העטוף במצעים רכים, ומתפנקים בשעות של תנומה עמוקה כדי לאגור אנרגיה חדשה לקראת יום נוסף. אחד הפריטים שאינני מתפשרת בהם בבית הם המצעים של כולנו. מאז ומתמיד בחרתי אותם רכים, בצבעים מרגיעים ובמגע יד מלטף, כך שיעניקו לנו את חוויה השלמה לפני שאנו עוצמים את העיניים. 











השבוע התחדשתי במצעי פרקל מבית סוהם soham ואני בוחרת לשתף גם אתכם.

SOHAM הוא מותג חדש המציע מוצרים באיכות גבוהה ובמחירים שפויים. המצעים מבים סוהם עשויים מכותנה מצרית (כותנה סרוקה מזן פימה בצפיפות גבוהה במיוחד) איכותית בשני סוגי בדים סאטן ופרקל. למי שטרם עמד על ההבדל שבין סוגי המצעים אדייק ואומר שסאטן ופֶּרְקָל הינם סוגי אריגה שונים. אריגת פֶּרְקָל היא אריגת שתי וערב קלאסית בצפיפות חוטים של מעל 200. מה שבזכות אריגתם, מצעי הפֶּרְקָל מאווררים מאוד, עמידים מאוד ולנעימים למגע במיוחד לאנשים הסובלים מהתחממות בלילה. (בעלי!! כל הזמן חם לו!) במצעי הסאטן האריגה שונה ובה מושחל החוט מעל 4 חוטים בכל פעם.






אריגת הסאטן צפופה יותר, עם פני שטח רחבים ואחידים יותר, מה שמוסיף לבד רכות וברק טבעי. בדי סאטן מכותנה ארוכת סיבים מאווררים ועמידים אף הם, ומתאימים לכל העונות, אך נהנים ממגע רך ומלטף בצורה יוצאת מן הכלל, לעומת המגע הפריך של מצעי הפרקל. אני אוהבת את שניהם. בסאטן אני משתמשת בעיקר בחורף. מצעים באריגת פֶּרְקָל עשויים כאמור מ- 100% כותנה ארוכת סיבים (׳כותנה מצרית׳) בצפיפות 270 לאינצ׳ והם מתוצרת ישראל. 












אוסיף ואומר כי ככל שהחוטים בתהליך האריגה דקים יותר, כך תעלה צפיפות החוטים ומגע הבד הופך חלק ומעודן עוד יותר. שהרי צפיפות החוטים מהווה היא פרמטר מרכזי למגע היד בבדים ולאיכות הכותנה ממנו נטווה. באתר המותג תוכלו לבחור בהתאם לגודל המיטה סדין, ציפיות וציפות. 







אם גם אתם רוצים להתחדש לקראת בוא האביב, אני ממליצה לכם לבחור אחד מבין שני סוגי המצעים ולקבל אותם עם שליח עד הבית
היכנסו לאתר מכאן.
קרדיט תמונות אתר ודף פייסבוק-סוהם




















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה