יום חמישי, 13 בפברואר 2020

החורף הזה אני מעדיפה כריכוני לחמניות פשתן עשירים באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, ודלים מאוד בפחמימות








אתמול בשעת צהריים מאוחרת כשנכנסתי הביתה ומארז לחמניות הפשתן של ביכורים היה מונח על שולחן המטבח, מהרתי לשכוח שבשלתי בבקר מטעמים והחלטתי להתפנק בכריכון משביע וסלט ירקות גדול. חממתי מעט ירקות מאודים, פרסתי ירקות טריים, הכנסתי את  אחת הלחמניות לטוסטר אובן שתקבל משנה קריספיות וארגנתי לי כריכון למופת. 5 דקות אחרי כבר ישבתי לארוחת הצהריים שלי נינוחה ומרוצה.






חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמי בריאות, לחמים, לחמניות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מציעה להתפנק עם כריכוני לחמניות פשתן חורפיים, טריים ובריאים – לארוחה עשירה וחמימה עם חברים או בני משפחה.






מציעה לכם עוד מתכונים ללחמניות פשתן חמימות:

כריכון עם גבינת מוצרלה, בצל סגול, סלמון מעושן ופטרוזיליה
לפזר גבינת מוצרלה על חצאי לחמנייה ולטסטר, עד שהגבינה תימס. להוציא ולהניח מעל הגבינה פרוסות דקיקות של בצל סגול. להניח מעל פרוסת סלמון מעושן. לעטר במעט פטרוזיליה טרייה קצוצה.
כריכון עם ביצת עין, בצל לבן, חסה, אבוקדו ושומשום קלוי
למרוח חצי לחמנייה עם אבוקדו, לפזר מעליו פרוסות דקיקות של בצל ולהניח מעל חסה. להניח מעל לחסה ביצת עין - מתובלת בשומשום קלוי, מלח אטלנטי, מעט טימין ופלפל שחור גרוס. לכסות בחצי השני של הלחמנייה.







כריכון עם פטריות, גבינה מעושנת, בטטה סגולה וירקות
למרוח חצי לחמנייה עם מיונז. להניח מעל פיטריות פורטובלו חמות - צלויות או מטוגנות, גבינה צהובה מעושנת, פרוסות דקיקות של עגבנייה, בצל סגול ומלפפון חמוץ, שכבה דקה של פטריות חמות יחד עם פרוסה דקה של בטטה סגולה מטוגנת. להניח מעל הכל עלה חסה עסיסי ולכסות בחצי השני של הלחמנייה.








לחמניות הפשתן מיוצרות מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שערכיהם כמזון-על נשמרים בטכנולוגיה ייחודית. הלחמניות עשירות באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, והן מכילות כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-2 גרם ללחמנייה במשקל 50 גרם). הן לא מכילות תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים, והרכבן המיוחד מקנה תחושת שובע ומסייע בשמירה על משקל תקין. הלחמניות משווקות באריזה מיוחדת השומרת על טריותן.














כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

מחיר: 18 – 22 ש"ח לאריזה במשקל 250 גרם. בכל אריזה 5 לחמניות. 
להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ. ובאתר ביכורים 





























ריקי ברוך

2 תגובות:

  1. עשית לי חשק לנסות. רק לא מוצאת חנות בנתניה..

    השבמחק
    תשובות
    1. יש אותן ביוחננוף, ניצת הדובדבן, שופרסל דיל
      לפעמים זה במקפיא של green אני אוכלת את הלחם והלחמניות שלהם

      מחק