יום שלישי, 25 בפברואר 2020

איפה אתה, נושי? וכיף לחפש בגן החיות ועוד ספרי ילדים חדשים ומומלצים






כאם וכסבתא עשיתי ואני עושה הכל להרחיק את הדור הצעיר ממסכים. הילדים מתמכרים לפלא הדגיטלי ומאבדים בדרך את חוויות הילדות האמתיות. בימים אלו רואה אור אחד מספרי הילדים היותר טובים שפגשתי לאחרונה: "כיף לחפש בגן החיות" הוא ספר פעילות מקסים לילדים.









בְּתוֹךְ ‬הַסֵּפֶר ‬הַמַּקְסִים ‬הַזֶּה ‬מְחַכּוֹת ‬לָכֶם ‬24 ‬תְּמוּנוֹת ‬חִפּוּשׂ ‬מַרְהִיבוֹת–‬עַיִן. ‬
כָּל ‬תְּמוּנָה ‬עֲמוּסָה ‬בְּחַיּוֹת ‬שׁוֹנוֹת ‬וּמְשֻׁנּוֹת ‬וּבְכָל ‬מִינֵי ‬דְּבָרִים ‬אֲחֵרִים ‬שֶׁעֲלֵיכֶם ‬לְגַלּוֹת. ‬
שָׁעוֹת ‬שֶׁל ‬הֲנָאָה ‬מְצַפּוֹת ‬לָכֶם, ‬הוֹרִים ‬וִילָדִים, ‬בֵּין ‬הַדַּפִּים.‬

הנה כמה משימות חיפוש לדוגמה: 

האם תוכלו לגלות ארבעה דגלים קטנים? מצאו קוף במסכה. 
כמה שפיריות יש כאן? אצל מי נמצאים מפתחות גן החיות? 
מי איבד עניבת פרפר ואיפה היא? האם תוכלו למצוא פרפר צהוב? 
איפה קופסת האוכל שאחד המבקרים השאיר מאחור?

"כיף לחפש בגן החיות" מאת קריסטין רובסון, איורים: גארת' לוקאס. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים, מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובאתר


***






איפה אתה, נושי? כתבה וציירה שרה אורבך





נושי הוא כלב. גם לכם יש כלב ואתם אוהבים אותו כל כך.? אצלנו יש את הוייד הכלב של בני יניב והוא כלב מופלא המקרין אהבה, חברות ושמחה אנסופית בבית כמו בן משפחה שווה זכויות כלב- הוא כולו-לב💗ולכן גם נושי גיבור הספר החדש מאת שרה אורבך הוא חבר אמיתי לטלי.

"איפה אתה, נושי?" שכתבה וציירה שרה אורבך, הוא ספר ילדים מקסים ומרגש שגיבורו הוא נושי הכלבלב. הוא מתעל, ממרכז, מבטא ומוציא לאור את מגוון הרגשות האנושיים: רגשות חיבה, נחמה, חמלה ודאגה, שיתוף ושמחה, לצד רגשות אבל ופרדה, המעוררים השתתפות בצער, עידוד ותמיכה בעת הצורך והשלמה עם אובדן.

"טלי קצת הססה והתקשתה לענות, לבסוף אמרה, "עוד מעט יהיה לי אח, בעצם אולי תהיה זו אחות". המשפט נשאר תלוי באוויר, כאילו לא נחת, מלי הופתעה והשתתקה באחת". (מתוך הספר)

המשפט הנ"ל אכן הפתיע ושינה לחלוטין את חייהן של החברות הנאמנות מלי וטלי, וכל אחת חוותה בנפרד פרדה משלב בחיים ומעבר לתקופה חדשה. גם דפוסי הקשר ביניהן ותכניו השתנו, אך האינטימיות והקרבה המשיכו לאפיין את פגישותיהן.

שרה אורבך
, ילידת רמת גן, יועצת חינוכית במקצועה, מתגוררת כיום בבני ברק. לספרה "איפה אתה, נושי?" קדמו שני ספרי ילדים: "אותו קיץ ליבה לא נסעה לטיול" ו"שוב ללכת יכול", וספר שירים "ברבות הימים, אלקי".

"איפה אתה, נושי?"
כתבה וציירה שרה אורבך, הוצאת "ספרי ניב", עמודים לא ממוספרים. מחיר לצרכן 59 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת.



***


כולנו זוכרים את ימי הילדות, את החלומות המשתנים להיות טייס, רופא, מורה, כבאי, גננת, שוטרת, רקדנית, נהג אמבולנס ועוד אינספור דמיונות שהלכו וקבלו עם השנים תפנית לטובת המקצועות שהמציאות והבחירות הבוגרות הכתיבו לנו. בימים אלו רואה אור סדרה מתורגמת נפלאה בשם-"אני רוצה להיות". 



סדרה מקסימה לילדים: "אני רוצה להיות"




בואו להכיר את בעלי המקצועות המיוחדים והמרתקים ביותר בעולם!
"אני רוצה להיות שוטר" ו
אני רוצה להיות רופאה, מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג', הם ספרים  לילדים בסדרת "אני רוצה להיות". 


זהו יום עמוס ביריד המקומי עבור השוטרים רוברט ואמילי. מכונית נתקעה בבוץ וילד קטן איבד את הוריו והוא זקוק לעזרתם. האם השוטרים יצליחו לפתור את כל הבעיות? ומצד שני גם 
 יום עמוס במרפאה של דוקטור מירנדה. מטופלים רבים מגיעים לבקש את עזרתה. אוליביה סובלת מכאבים בקרסול וג'ימי מרגיש מאוד חלש וישנוני. האם דוקטור מירנדה תצליח לעזור לכולם?







ספרים נוספים בסדרה: אני רוצה להיות כבאי, אני רוצה להיות אסטרונאוט, אני רוצה להיות שוטר.
סדרה מקסימה, מעוררת השראה ודמיון. לגילאי 3-6.


"אני רוצה להיות רופאה" מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג'. מאנגלית: חגי ברקת. 
"אני רוצה להיות שוטר" מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג'. מאנגלית: חגי ברקת. 
הוצאת "דני ספרים", מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובאתר 














ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה