יום שבת, 22 בפברואר 2020

מאפה נקניקיות וספגטי נקניקיה שלא הכרתם - מתכונים חדשים









השבוע זכינו לטעום את הנקניקיות החדשות מבית יחיעם. 

שני סוגים שונים שאצלנו אוהבים במיוחד. בערב כשכולם חזרו מיום העבודה בקש הבן שלי שאכין אותם בבצק העלים שראה במקרר ובעלי העדיף אותם עם פסטה. החלטתי שכדי למנוע "משבר משפחתי" בלתי פתיר, אשביע את רצון השניים ואפרגן לשניהם גם יחד.

כשהכל היה מוכן אחרי דקות לא ארוכות כבר חגגו השניים על ארוחה משותפת עם סלט ירקות גדול, ושתפו זה את זה במנות כשכל מנה זוכה לתשבחות בזכות עצמה. ואז שמעתי את הצעיר אומר לאביו: "אבא, איזה מזל שרצינו מנות שונות, ככה הרווחנו את שתיהן, תמיד נגיד לאמא שאנו מעדיפים אחרת ונרוויח..."😋










בצק עלים ונקניקיות
מרכיבים
חבילת בצק עלים מרודד בטמפרטורת המקרר
חבילת נקניקיות  בסגנון צרפתי מבית יחיעם
ההכנה
בזמן שהכנתי את הספגטי בנקניקיות, רידדתי את בצק העלים, מרחתי שכבה דקה מאוד של חרדל ומעליו את הנקניקיות, את פרוסות המלפפונים החמוצים שנסחטו היטב להוצאת הנוזלים, מתוך בקבוק לחיץ הזלפתי פסים של מיונז. גלגלתי והכנסתי לאפיה עד הזהבה.







ספגטי נקניקיה
מרכיבים
חבילת ספגטי דק (אני משתמשת במספר 5) כל ספגטי שבור לשניים. 
חבילת נקניקיות בסגנון ארגנטינאי- צ'וריסו
רוטב עגבניות שהכנתם מראש, גבינת פרמזן מגוררת או כל שילוב שתבחרו.









ההכנה

בתוך סיר רחב ועמוק מרתיחים מים עם מעט מלח.
משחילים בזהירות 5-7 גדילי ספגטי דרך כל נתח נקניקיות. 

מבשלים עד שהפסטה מוכנה למשך 6 דקות לערך.
מסננים ומגישים עם סלט טרי.










יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה סדרת נקניקיות גורמה חדשה, הכוללת נקניקיות חדשות בשני סוגים: נקניקיות צ'וריסו – נקניקיות בסגנון ארגנטינאי, ונקניקיות בסגנון צרפתי – נקניקיות מבשר בקר ועוף מעושנות. הסדרה מצטרפת לנקניקי הבוטיק של יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם נקניקי סרוולד, פרשוטו, סלמי צרפתי, סלמי הרץ ועוד, וכעת גם נקניקיות גורמה חדשות המביאות לראשונה לקהל הישראלי נקניקיות מצוננות בטחינה גסה ובמרקם בשרי ועסיסי.




נקניקיות הפרמיום החדשות של יחיעם עשויות מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, גדולות ועסיסיות, במרקם בשרי ובטעם משובח. הנקניקיות בעלות רמת חלבון גבוהה ומכילות 16% חלבון והן ללא גלוטן. נקניקיות צ'וריסו בסגנון ארגנטינאי בעלות מרקם בשרי וטעם פיקנטי, מומלצות לצלייה על האש או במחבת. ניתן ורצוי לשלב כמנת פתיחה בארוחות על האש. נקניקיות בסגנון צרפתי מעושנות על שבבי עץ בוק בסגנון אזור בורגון שבצרפת. בעלות מרקם בשרי וארומה חזקה. מומלצות לצלייה על האש או במחבת וכתוספת לתבשילי קדרה כמו שוקרוט. הנקניקיות משווקות באריזות של 280 גרם, 3 יחידות נקניקיות גדולות באריזה.


כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 22.90 ₪ לאריזת 280 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.  









ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה