יום רביעי, 12 בפברואר 2020

הספר אין זו אגדה וסדרת מרכיבים רכבות, מרכיבים חלליות וטרקטורים- חדשים על מדף הספרים לילדים







כולנו "גדלנו" כאן על הרצל חוזה המדינה. כולנו שיננו בשעורים את "אם תרצו אין זו אגדה" ויכולנו להבין משמעותה של האמירה המרמזת שאם רוצים אז יכולים, כי חלומות באמת מתגשמים. 
גם לעדו גיבור ספר "אין זו אגדה", יש חלום שהוא רוצה להגשים, אלא שהחלום שלו אינו יכל להתגשם לבד והוא צריך לשם כך את כל חברי הכיתה. 

אִמָּא, שֶׁשָּׁמְעָה אֶת הַשִּׂיחָה, אָמְרָה לְעִדּוֹ שֶׁיֵּשׁ אִמְרָה שֶׁקָּבַע הֶרְצְל: "אִם תִּרְצוּ, אֵין זוֹ אַגָּדָה." "שָׁמַעְתִּי אֶת הַמִּשְׁפָּט הַזֶּה, אֲבָל מָה הוּא אוֹמֵר?" "הוּא אוֹמֵר שֶׁאִם אַתָּה רוֹצֶה מַשֶּׁהוּ, אַל תַּחְשֹׁב שֶׁזֶּה חֲלוֹם, אֶלָּא תִּשְׁתַּדֵּל לְהַשִּׂיג אוֹתוֹ, וְזֶה יָכוֹל לִקְרוֹת," הִסְבִּירָה אִמָּא. "אֲבָל הַדָּבָר הֶחָשׁוּב הוּא..." הוֹסִיף אַבָּא, "כְּדַאי לְתַכְנֵן אֶת הַדֶּרֶךְ כְּדֵי לְהַשִּׂיג אֶת הַדָּבָר שֶׁרוֹצִים, וּלְהַאֲמִין שֶׁחָשׁוּב לְהַשִּׂיג אֶת הַדָּבָר הַזֶּה." 











בצורה מרתקת, מלאת חן וקרובה ללבם של הילדים מספרת 
רחלי פליישון, בספר ראשית הקריאה: "אין זו אגדה," על רצונו של ילד להגשים חזון, כפי שעשה זאת הרצל חוזה מדינת היהודים, אחד מגדולי האומה.
הרצל בחזונו, המחיש לכולנו שאפשר להגשים חלומות ששואפים להם בכל הלב. ברוח זו מחליט עדו שהכיתה שלו יכולה לנצח את הכיתה המקבילה במשחק כדורסל, אם חברי הקבוצה יתאמנו בקפידה ובנחישות. בני המשפחה של עדו מעודדים אותו לדחוף את הקבוצה קדימה, ובשעה שהוא לומד על דרכו של הרצל להגשמת חזונו, הוא פועל להגשמת חזונו האישי.

ספרים נוספים מאת רחלי פליישון: "להיות מנהיג", "האחר הוא אני", "להיות מנהיגה", "איגרות ברוח", "החלום שלי," "הצילו, מפלצת!" ועוד. דמויות מתוך ספרה "הדינוזאור של דודו" מפוסלות בגן-סיפור בעיר חולון.

"אין זו אגדה" מאת רחלי פליישון, איורים: אלחנן בן-אורי. 

הוצאת "דני ספרים", 96 עמודים, מנוקד. מחיר לצרכן 84 ש"ח, 
להשיג בכל חנויות הספרים ובאתר



***



תכירו את סדרת הספרים המקסימה הכוללת חמישה "ספרי מרכיבים": מרכיבים רכבות, מרכיבים חלליות, טרקטורים, מטוסים, דינוזאורים ומכונות. סדרת ספרים המיועדים לראשית קריאה כשכל אחד מהם מכיל 4 דגמי הרכבה של כלי התחבורה בתלת מיימד וללא צורך בדבק ומספריים. שעת סיפור ויציאה מושלמת להורה ולילד. 








ברחבי העולם משמשות הרכבות, כמו גם כלי רכב אחרים להעברת נוסעים וסחורות ממקום למקום. יש סוגים רבים של רכבות, חלקן נוסעות על פני הקרקע, חלקן טסות במנהרות מתחת לאדמה, וחלקן מטפסות לאיטן במעלה הרים תלולים.

הספר "מרכיבים רכבות בתלת-ממד" לוקח את הילדים ולא רק, לעולם המרתק של המכונות הגדולות והמועילות, שבעזרתן אנו עוברים במהירות ובנוחות ממקום למקום, ומובילים משאות כבדים. ספר מקסים ומהנה, המכיל מידע מרתק לראשית קריאה על סוגי הרכבות ואיורים ססגוניים ומרהיבים המעוררים לחיים את המסילה ואת הנוף הנשקף מחלונות הרכבת. בין דפי הספר הקשיחים נמצאים ארבעה דגמים פשוטים להרכבה של רכבות (רכבת קליע, מונוריל שהיא רכבת הנוסעת על מסילה אחת בלבד, רכבת נוסעים, רכבת משא): אין צורך בדבק או במספרים, אלא רק להוציא את החלקים ולחבר אותם זה לזה לפי המספרים. ההרכבה בדגמים היא חלק מהלמידה והיא חשובה להורים לא פחות מגימיק ההרכבה.








הטרקטורים הם כלי רכב חקלאיים חזקים המסוגלים לגרור עגלות ומכונות חקלאיות שונות. הטרקטורים יכולים להוביל משאות כבדים על פני שטחי אדמה לא יציבים, וכן להסתובב בשטחים קטנים. בין אם הם משמשים בחוות חקלאיות או באתרי בנייה, תמיד אפשר להסתמך על הטרקטורים שיבצעו את העבודה הקשה.

הספר "מרכיבים טרקטורים בתלת-ממד" מקרב את הילדים לעולם המרתק של המכונות הגדולות בחקלאות ובאתרי בנייה. ספר מקסים ומהנה, המכיל מידע מרתק לראשית קריאה על סוגי הטרקטורים ואיורים ססגוניים ומרהיבים המעוררים לחיים את השדות, המטעים והכרמים. בין דפי הספר הקשיחים נמצאים ארבעה דגמים פשוטים להרכבה של טרקטורים (טרקטור בעל ששה גלגלים, קטפת קטניות, טרקטור לכריתת עצים ולפינוי הגזעים, טרקטור עם זרועות הידראוליות): אין צורך בדבק או במספרים, אלא רק להוציא את החלקים ולחבר אותם זה לזה לפי המספרים. ההרכבה בדגמים היא חלק מהלמידה והיא חשובה להורים לא פחות מגימיק ההרכבה










עוד בסדרה מרכיבים חלליות בתלת-ממד ספר שכמו קודמיו בסדרה מכיל 4 דגמים קלים להרכבה  ואפילו אין צורך בדבק או במספרים.
אלפי רכבי חלל שונים שוגרו מכדור הארץ מאז שהמסע לחלל הפך אפשרי בשנות החמישים של המאה העשרים. לוויינים שוגרו למסלולם, חלליות הנחיתו בני אדם על הירח, ורכבי חלל רובוטיים יצאו לחקור את כוכבי הלכת במערכת השמש ואף מעבר להם.

הספר "מרכיבים חלליות בתלת-ממד" חושף את הקוראים לעולם המרתק של חקר החלל – מהאדם הראשון שביצע הליכת חלל, דרך הנחיתה ההיסטורית על הירח, ועד שיגורם של רכבי חלל אל מאדים בחיפוש אחר חיים. ספר מקסים ומהנה, המכיל מידע מרתק לראשית קריאה על סוגי רכבי החלל השונים ואיורים ססגוניים ומרהיבים המעוררים לחיים את החלל העמוק שסביבינו. בין דפי הספר הקשיחים נמצאים ארבעה דגמים פשוטים להרכבה של חלליות (ווסטוק 1, מעבורת חלל, רכב החלל אוריון, טלסקופ החלל ג'יימס וב): אין צורך בדבק או במספרים, אלא רק להוציא את החלקים ולחבר אותם זה לזה לפי המספרים. ההרכבה בדגמים היא חלק מהלמידה והיא חשובה להורים לא פחות מגימיק ההרכבה.

ספרי הסדרה: "מרכיבים טרקטורים", "מרכיבים רכבות", "מרכיבים מטוסים", "מרכיבים מכונות" ו"מרכיבים דינוזאורים" הלוקחים אותנו לעולמות מופלאים.


"מרכיבים חלליות בתלת ממד"
, מאת ג'ו פולמן, איורים: מאט אדוארדס. דגמים: דיוויד וודרוף. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 10 עמודים, טקסט מנוקד. דפים קשיחים. מומלץ לגילאי 4 ומעלה (מכיל חלקים קטנים). מחיר לצרכן 88 ש"ח, 
"מרכיבים רכבות בתלת ממד", מאת ג'ו פולמן, איורים: מאט אדוארדס. דגמים: דיוויד וודרוף. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 10 עמודים, טקסט מנוקד. דפים קשיחים. מומלץ לגילאי 4 ומעלה (מכיל חלקים קטנים). מחיר לצרכן 88 ש"ח, 

"מרכיבים טרקטורים בתלת ממד", מאת ג'ו פולמן, איורים: מאט אדוארדס. דגמים: דיוויד וודרוף. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 10 עמודים, טקסט מנוקד. דפים קשיחים. מומלץ לגילאי 4 ומעלה (מכיל חלקים קטנים). מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובאתר

לפרטים ורכישה היכנסו לחנויות הספרים באתר
















ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה