יום ראשון, 16 בפברואר 2020

פאי נוודים בתוספת קטשופ וMayoChup הרוטב המיוחד של היינץ- עכשיו בישראל.









הרוטב המיוחד של heinz בטעם הקטשופ והמיונז ששבר את שיאי המכירות באירופה ובארצות הברית הגיע סוף סוף לישראל: MayoChup וכולו בשבילכם!!







פאי נוודים
מרכיבים
קלתית בצק מוכנה 
1/2 קילו בקר טחון
4 נקניקיות חתוכות לקוביות
 שעועית אפויה - קופסת שימורים קטנה
1/2 כוס קטשופ
2 כפות סוכר חום
2 כפות  MayoChup 

כף חרדל
אטריות רחבות חלוטות במים לפי הוראות היצרן (אני השתמשתי ברחבות של אסם)
או לחילופין רצועות בצק פריך מלוח לקישוט.

ההכנה
*במחבת רחבה מטגנים קלות את הבשר ומפוררים כל העת עד ניקוז הנוזלים. מוסיפים את קוביות הנקניקיות את השעועית והסוכר ומכבים את האש. מוסיפים את החרדל, המיונז וה MayoChup  
נרפדים תבנית בקלתית בצק מוכנה-פריך מלוח
מעבירים את תכולת הסיר אל התבנית
חולטים במים חמים רצועות אטריות עבות ומניחים מעל 
אופים במשך חצי שעה ומגישים.







MayoChup הושק לראשונה בארצות הברית בשנת 2018, לאחר שהחברה העלתה סקר לחשבון הטוויטר שלה, ובו ביקשה מהגולשים לחוות את דעתה על החיבור המתבקש בין הקטשופ למיונז. הרוטב המיוחד שהטריף את העולם כולו: MayoChup הגיע סוף סוף גם אלינו. 

הסקר הגיע למיליארד חשיפות ברשתות החברתיות ובסך הכול הצביעו מעל חצי מילון איש בעד ההצעה של ענקית הרטבים לחבר את הקטשופ והמיונז לרוטב שיהיה "אם כל הרטבים" ואשר ייקרא MayoChup.






כאמור, באותה שנה הושק הרוטב המיוחד בארצות הברית ובספטמבר האחרון (2019) הושק הרוטב גם בבריטניה בשם "Saucy Sauce". מחוץ לחנות הראשונה בבריטניה אשר מכרה את הרוטב, טסקו, נוצרו תורי ענק של צרכנים אשר רצו לשים את ידיהם ראשונים על הרוטב המיוחד.




















רוטב MayoChup נמכר בכל רשתות השיווק והמכולות, כמו גם במסעדות וברשתות ההמבורגר המובילות בישראל.
אוסקר פרז, ממחלקת השיווק העולמי של היינץ, מסר: "אנחנו שמחים להשיק את הרוטב המיוחד של heinz בישראל, זאת לאחר שהיכה גלים בעולם כולו. ישראל היא אחד מהשווקים המובילים של החברה וזה היה אך טבעי כי ההשקה של MayoChup תגיע לכאן בהקדם. אנו מקווים כי הרוטב יתקבל באהדה בקרב הצרכנים".















ריקי ברוך












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה