יום רביעי, 1 ביולי 2020

אתם חייבים לנסות (ולהתאהב) בחדשים של "מולר" ויש גם קופונים בחינם.




אני אוהבת חידושים בתחום המזון, הבית והמשפחה. 
בימים אלו זה מתרחש בגדול במותג Muller
לראשונה נכנסת Muller לשוק ממרחי החמאה בישראל ומשיקה את Muller Spreadable
זכיתי להתנסות. 







מאז השקת "Muller" בישראל לפני כעשור, פעל המותג בעיקר בקטגוריית היוגורטים. עתה זוהי הפעם הראשונה בה המותג מרחיב את פעילותו לקטגוריה שאינה בתחום היוגורטים ומעדני החלב, ונכנס לשוק ממרחי המחאה. השקת Muller Spreadable מהווה בשורה צרכנית המאתגרת את קטגוריית החמאה למריחה בשוק הישראלי.








ממרח החמאה Muller Spreadable מורכב מ- 73%-75% חמאה, הכי הרבה בקטגוריה, מה שמעניק לו יתרון במדף ממרחי החמאה. Muller Spreadable מאופיין בטעם עשיר, מרקם קטיפתי, נוח למריחה ובעל אריזה עם סגירה חוזרת לשמירה על איכות וטריות המוצר. כמו כל מוצרי Muller, גם Muller Spreadable מיוצר ללא חומרים משמרים.

מולי באלי, מנהל השיווק של "Muller" בישראל, מסר: "כמותג מוביל שחרט על דגלו את השאיפה המתמדת לחדשנות מוצרית, אנו גאים להשיק בישראל את Muller Spreadable. בדומה לציוני הטעם שהמוצר מקבל באירופה, גם בארץ הוא הועדף ע"י הצרכן הישראלי"

ניתן להשיג את ממרחי החמאה Muller Spreadable בטעמי מליחות מעודנת וללא תוספת מלח באריזות של 250 גרם בכלל נקודות המכירה.






עוד מושק בימים אלו muller activ יוגורט מועשר ב 25 גרם חלבון  - הכי הרבה חלבון בגביע.






רף החלבון עולה לטובת צרכני החלבון שכולל גם אותנו - יוגורט muller activ המכיל 25 גרם חלבון בגביע של 200 מ"ל. כל מוצרי הסדרה מיוצרים מחלבון whey טרי ולא מאבקות חלבון כנהוג בקטגוריה.
סדרת  muller activ החדשה כוללת את יוגורט nutural עם 25 גרם חלבון בגביע והן מגוון יוגורטים עם פרי אמיתי בטעמי תות, אננס ופירות יער המכילים רק 20 גרם חלבון בגביע 200 מ"ל.

הסדרה נותנת מענה איכותי וטוב יותר לקהל הצרכנים בהם ספורטאים מקצועיים או חובבנים בזכות כמות החלבון הגדולה והחלבון הטרי שמעניק כל גביעי סטנדרטי 


לדברי אילנית רוט, סמנכ"לית השיווק של טרה: "קטגוריית היוגורטים המועשרים בחלבון שממשיכה לצמוח בארץ, בדומה לצמיחתה המואצת בעולם, מקבלת היום זריקת מרץ משמעותית, עם השקת סדרת Muller Active החדשה, המאפשרת גם אלטרנטיבה עם הכי הרבה חלבון בגביע (200 גרם), וגם סטנדרט טריות חדש, בדמות שימוש בחלבון Whey טרי.






ניתן להשיג את היוגורטים בכל נקודות המכירה 
כשרות בד"צ לימות השנה.
ויש גם קופון חינם לשני גביעים במתנה 




















ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה