יום חמישי, 16 ביולי 2020

"תורת המכירות" ו"לצייר את החיים מחדש" - ספרים בהמלצה




כבר דובר רבות בגנות ובזכות תקופת הקורונה ביחסה לעסקים. אל מול עסקים ואנשים פרטיים ואחרים שקורסים תחת העול והנטל שהביאה עמה המגיפה, פורחים האחרים והופכים את המשבר להזדמנות עסקית ולומדים להיות אשפי מכירות. ספר חדש מאת קובי יהודה מלמד אתכם איך להכפיל את מחזור המכירות ולהעביר את המסר בצורה אפקטיבית. 






משבר הקורונה הוא מכה לעצמאים אבל גם הזדמנות יקרה ללמוד ולאמץ כלי עבודה חדשים, שיאפשרו שיקום של העסק והרחבתו ביציאה מהמשבר. קובי יהודה – מנטור המכירות של אנשי העסקים וארגונים, מפרסם דווקא עכשיו את "תורת המכירות – 18 צעדים מעשיים שיכפילו את מחזור המכירות שלך" ומזכיר לנו שמכירות הן מיומנות נרכשת ומפתח להרחבת מעגל הלקוחות ופנייה לקהלים חדשים. ספר חובה לכל בעל עסק, איש מכירות או אנשי ציבור ופוליטיקאים, שצריכים להעביר מסר חשוב ואפקטיבי לטובת גיוס לקוחות לצד ניהול זמן ואנרגיות – כך שיישאר זמן גם לחיים אישיים. קובי יהודה הוא מנטור למכירות מהמובילים בתחום, חי למעלה מ-16 שנה את עולם המכירות וחוקר את התחום והשפעתו במישור העסקי והאישי. "המטרה שלי היא לתת טיפים ולהציע כלים בגישה חדשה ושונה, המאפשרים לכל אחד להפוך לסוכן מכירות טוב יותר לעסק שלו ולסגור יותר עסקאות. להתמודד עם סירוב וללמוד איך להפוך את המילה 'לא' לתמריץ שמעודד להמשיך".

קובי יהודה
(בן 35, ר"ג) הוא הנדסאי אלקטרוניקה בהכשרתו, שהתמחה במכירות בחברות הגדולות במשק הישראלי, ביניהן ביטוח ישיר, פוקס, וקסטרו, ולאחר מעל עשור כשכיר יצא לעצמאות והפך למנטור מכירות המעניק ייעוץ, אימון, הדרכה וליווי, הרצאות וקורסים למחלקות מכירה בארגונים, צוותי שירות ומכירות אנשי עסקים ועצמאיים, אנשי ציבור ופוליטיקאים, שרוצים לדעת איך להעביר את המסר שלהם. 




קובי יהודה נחשב למטאור בעולם העסקים. הוא החל את דרכו באורט בהכשרה מקצועית להנדסאות אלקטרוניקה (11 יח') – מסלול שסיים בהשראת סבתו, ("המרצה שלי אמר לי בפנים כי לעולם לא אצליח".. הוא משחזר), שכבר בגיל 13 הושיבה אותו בסלון והסבירה לו כי יוכל להיות כל דבר שירצה בחיים, אבל קודם.. שיסיים מסלול הנדסאות. הסבתא המיתולוגית של קובי היא מקור השראה והיתה דוברת 8 שפות, ספורטאית וקוראת ספרים, שקדנית, חובבת טאיצ'י ומדיטציות שנפטרה בגיל 94 וממשיכה להוות מקור השראה גם היום. 
את דרכו המקצועית החל קובי בתחום המכירות בחברות אופנה ארציות, כמו פוקס וקסטרו והוכר כמוכר מצטיין. אבל כשעבר תחום והצטרף למכירה טלפונית בביטוח ישיר, גילה שבגלל שהגיע מרקע שונה משאר המוכרים הוא חייב לנסח לעצמו תסריט שיחה אחר ורק בזכות אחד המנהלים, שלקח אותו תחת חסותו, סיים את קורס ההכשרה. "הייתי עושה 200 שיחות ביום, עבדתי 12 שעות ולקח לי זמן להבין שאני צריך תסריט שיחה אחר. שאתה חייב להעביר את התשוקה והאותנטיות שלך בשיחה אחרת זה לא עובד", הוא מסביר. אימו שידעה למכור את כולם אך לא את עצמה, נעזרה בכישורים המנטליים והמקצועיים של קובי, וכעבור זמן מה הצליחה להגשים את עצמה כמעצבת תכשיטים. אמו שהיתה המודל להשראה עבורו, חלתה לפתע בסרטן ונפטרה מהמחלה. רק בשבעה של אמו הבין קובי שאם אמו הצליחה למכור את עצמה, הוא יכול לעזור לכל עצמאי/ת למכור את עצמם אפילו "שלא נולדו אנשי מכירות", ויצא לעצמאות. את הסדנה הראשונה העביר בחברת הביטוח בה עבד ומאז הוא לא נח לרגע.. בזמנו הפנוי הוא רץ חצי מרתון, מתאמן בחדר כושר, חובב קולנוע, סטדנפים, מסעדות וברים, מתאמן בטאיצ'י ומדיטציות בהשראת סבתו ועוד.



תורת המכירות כתב קובי יהודה 
זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10 - הוצאת ספרים לאנשים פרטיים הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת וסטימצקי או ישירות מאתר ההוצאה.






לצייר את החיים מחדש הוא ספר שנכתב אודות ובעקבות סיפורם האישי של משה וחיינה פייר. הכותבת 
אתי פייר גבאי יוצאת למסע אישי בעקבות סיפורם של הוריה, "גיבורי שואה" שנפגשו מיד לאחר סיום המלחמה ומאז במשך 60 שנה, בחרו לחיות כל יום מחדש, מתוך אופטימיות ואהבה למרות המחיר הכבד שגבתה מהם המלחמה. בין המילים  לציורים הצבעוניים היפייפיים שציירו השניים יחדיו, מתוודעים הקוראים לסיפור מרגש, מעורר השראה, המלא בעוצמה והעצמה.

אתי פייר גבאי מזמינה אותנו לצאת למסע עוצמתי ומעצים בעקבות הוריה: גיבורי שואה שבני משפחותיהם נרצחו. השניים שהכירו לאחר מלחמת העולם השנייה, התאהבו, שיקמו את חייהם והקימו משפחה. אביה של אתי נלחם בגיל 21 בצבא הרוסי מול הנאצים, ספג צרור יריות לפנים ונפצע אנושות. אמה היתה נערה ששרדה עבודות כפייה ואת צעדת המוות. המאורעות הללו השאירו את חותמם ופגעו בבריאותם הפיזית של ההורים, שסבלו לאורך השנים ממחלות, ניתוחים, אירועים מוחיים וכאבים קשים. אך הוריה של אתי בחרו לחיות יום יום חיים מלאי אהבה, נחישות, אופטימיות והומור מיוחד. בגיל 60 התחילו לצייר יחדיו על אותו בד חלק ולאחר לכתם השאירו מאחוריהם מאות ציורים מלאי צבע ואופטימיות, המאפיינים את גישתם לחיים.

את המסע לשורשיה החלה אתי דווקא לאחר לכתם של הוריה, שנפטרו בגיל מתקדם כנגד כל הסיכויים (אביה בגיל 89 ואמה בגיל 77). עם מותה של האם אמר האב כי היא "הפרה" במותה את הברית בין השניים להישאר תמיד ביחד. בספרה החדש "לצייר את החיים מחדש" משלבת אתי בין סיפור חייהם לציוריהם העדינים ומשרטטת ביד אומן את העליות והמורדות לצד המאבק התמידי לחיים מלאי השראה: "הורי בחרו לשדר מסר של תקווה וניצחון הרוח, הניכר בדרך חייהם ובכל אחד ממאות הציורים שהשאירו אחריהם", מספרת אתי.




אתי פייר גבאי (בת 64, נשואה + 2 בנות ונכד, מתגוררת בראשל"צ) גדלה בבית שהיה רווי בסבל פיזי מצד הוריה, אך מצד שני הם הוקירו יום יום את ניצחון הרוח והאהבה והביאו לעולם 3 ילדים. אתי נישאה לדוד גבאי בגיל 21, דוד מומחה ברפואת המשפחה וכיום השניים מציינים 43 שנות נישואין.

ההשראה לספר שכתבה הגיעה בשנת 2010, כ-3 חודשים לאחר מות אביה, אתי השתתפה במשלחת שב"ס במסע לפולין למחנות ההשמדה במסגרת "עדים במדים". מסע קשה ששינה את חייה וקיבל את הכינוי "מפחד לדחף, לעוצמה". "שם זה קרה, בטקס בטרבלינקה, החזקתי שם את דגל ישראל ,היה קפוא עם ברד דוקרני. נזכרתי באמא שעבדה בעבודות כפייה קשות בתנאים מחפירים ובאבא שנלחם ונפצע אנושות ולפתע הרגשתי אושר בלתי מוסבר, ניצחון וגאווה מופלאה. עמדתי על אותה אדמה ואמרתי לעצמי שניצחנו, יש לנו מדינה. הרגשתי כי גבהתי ב-5 ס"מ".

בעקבות התהליך האישי שעברה אתי במסע לפולין, החליטה אתי לספר את מסכת חייהם של הוריה שהיוו עבורה מודל לבחירה בחיים, מודל זוגיות מופלאה לאורך 60 שנות אהבה, הקשבה ומסירות. ספר נקרא בנשימה אחת, והוא כולל הצצה ל-14 ציורים המעניקים ערך ומשמעות. כיום מציגה אתי בביתה עשרות ציורים שציירו הוריה יחד ומהווים עדות לחיים שלמים צבעוניים ואופטימיים. 


לצייר את החיים מחדש מאת אתי פייר גבאי הוצאת מדיה 10. להשיג בחנויות הספרים ובאתר ההוצאה.































ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה