יום שני, 6 ביולי 2020

קל לי לשמור על שגרת ניקיון עם סנו סושי





הבית שלי הוא מבצרי. 
כמי שמטפחת אותו ושומרת על ניקיונו לאורך כל יום כל היום, ומבלי שאצטרך להיקלע לימי ניקיונות מרוכזים, אני מקפידה להשתמש במבחר מוצרי סנו ומתחדשת בהם בכל פעם כאשר יוצאים אל השוק. השבוע הגיעו אלי להתנסות שני מוצרים המושקים בימים אלו, מוצרים שכל ייעודם להקל את ההתנהלות היומית ולקצר תהליכים מיותרים שאני מקפידה בהם מאד.






תכירו את סנו סושי - מפות ניילון שקופות נשלפות אחת-אחת וללא צורך בחיתוך, מה שמהווה יתרון יחסי לעומת מה שהיה בעבר ברשותי. מפות הניילון שקופות, עבות ואיכותיות מותאמות לפינוי וניקיון קל ומהיר של שולחנות ומשטחי עבודה ואירוח. המפות השקופות מותאמות לשמש כיסוי על כל מפת בד חגיגית מכל צבע, הן מעניקות ברק, מגנות על המפה הרב פעמית ומקצרות תהליכי פינוי, ניקוי והשבת הסדר על כנו.





מפות הניילון השקופות של סנו סושי מגולגלות ונשלפות במהירות, עשויות ניילון עבה ואיכותי ומאפשרות הגנה ושמירה על הניקיון בסביבת העבודה.
לכל אריזה מצורפת מתנה - יחידת ראנר ניילון מעוצב לקבלת שולחן חגיגי ומהודר.
באריזה 10 מפות בגודל 2.40 X 1.35 מטר
מאושר לפסח ע"י הבד"ץ העדה החרדית ירושלים
מחיר: 14.90-16.90 שקלים







לצד המפות השקופות משיקה סנו סושי שקיות אשפה עם ידיות. שקיות אשפה אטומות, חזקות וגדולות במיוחד לפחים ענקיים עם ידיות לאחיזה וקשירה נוחה של השקית. 
אני שונאת את הטיפטופים בחדרי המדרגות, שונאת שקיות קרועות שמחצית מהאשפה מבצבצת מכל עבר ומאפשרת זליגת ניחוחות לא נעימים לכל עבר. שקיות אשפה ראויות אמורות להיות שקיות האשפה עם ידיות, שקיות עבות, עמידות וכמובן גדולות.




השקיות הגדולות XXL  של סושי בגודל 90X75 ס"מ* ואני מהרתי לרפד את פח האשפה בראשונה שבהן. ל
לנוחיות השימוש הן מגיעות באריזה של 25 יחידות ונשלפות ללא תלישה. 
*רוחב שקית מקופלת 46 ס"מ ובפתיחה מלאה 75 ס"מ, גובה השקית כולל ידיות 90 ס"מ.
מחיר: 19.80- 21.90 שקלים

את השקיות כמו גם את המפות ושקופות ואת כל מוצרי סנו סושי ניתן להשיג בכל רשתות השיווק
לתשומת לבכם: חברת סנו התחדשה באתר ובו טיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכןלמידע נוסף היכנסו לאתר סנו - ולדף הפייסבוק















ריקי ברוך














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה