יום חמישי, 9 ביולי 2020

מי הזיז את הפופקורנס שלי?





ימי הקיץ ובהם תופעת הקורונה הפכו כבר מזמן לסיבה טובה לשבת בבית ולהעסיק את עצמנו ביצירות מסוג אחר. ספרים, סרטים, כושר גופני ובישולים הם רק דוגמאות למה שניתן לעשות בימים אלו תוך שמירה על תפריט מאוזן ופינוקים מדודים. השבוע הגיע להתנסות מבחר עשיר של חטיפי פופקורן ואנו התחברנו לנטפליקס ופתחנו את השקיות בצורה מבוקרת. 
 




כבר למעלה מעשר שנים שפופקולנד החלה את דרכה בדוכנים בקניונים בהם הציעו מגוון של למעלה מ20 טעמי פופקורן ייחודיים, מה שהיווה סוג של ”מבחן טעימה“ בין פופקולנד עם הלקוחות והטעם הישראלי. כיום בנוסף למגוון רחב של פעילויות מציע המותג מבחר חטיפי פופקורן בטעמים תחת המותג "פופקורנס", ותחת מותגים פרטיים: רשת ”שופרסל“ במדף green -ללא גלוטן, במגוון טעמים: קרמל, דבש חמאה וטבעי, וברשת ”רמי לוי“ במגוון טעמים: קלאסי ומתוק.




חמישה טעמים מובילים כיום את סדרת חטיפי ”פופקורנס“: קרמל מלוח, גבינה, גריל, בצל ומלח ים, טעמים שחצו את מבחני הטעימה במגוון מגזרים וגילאים. חשוב לציין כאן כי היד עוד נטויה ובקרוב יושקו טעמים נוספים.




קרמל מלוח - טעמו מטריף! החטיף אפוי ולא מטוגן, הוא ללא גלוטן, ללא חומר משמר, וללא שומן טראנס
יתרה מכם הוא מקור טוב לסיבים תזונתיים ויותר מכל הוא טעים!



טעם גריל - משגע את בלוטות הטעם גם אם צריך מעט מים קרים ליד השקית... כי חטיף פופקורנס בטעם גריל מומלץ לאמיצים מבינינו שאוהבים חידושים והפתעות. תנסו ותבינו על מה אני מרמזת...

טעם הגבינה -  הוא טעם אחר נקודה והוא מתאים לי במדויק. הצעירים התחברו פחות ובעלי אהב כמוני. גם טעם הגבינה הוא חטיף אפוי, נטול גלוטן ועשיר בסיבים תזונתיים ולי זה חשוב.


חטיף מלח ים - טעים במיוחד. מי לא אוהב מלח ים? שיקום! בסופו של דבר זהו פופקורן בטעם טבעי עם תוספת מלח ים והוא שמשדרג אותו לחטיף משובח ומרגש לא פחות. השקיות נחטפו בשניות. 


בצל- מודה לי יש בעיה עם בצל ולא משנה באיזו צורה. נמנעת מהריח, מהמגע ומעדיפה לרוב שלא לטעום. והאמת היא שחטיף פופקורנס בטעם בצל מלוח מומלץ לאמיצים מבינינו שאוהבים חידושים ומתחברים לטעמים  פיקנטיים. כמו הבן שלי למשל.
 


 



לפרטים ועדכונים הצטרפו לדף הפייסבוק
כאמור החטיפים כולם ללא גלוטן, ללא שומן טראנס, ללא חומרים משמרים, מכילים סיבים תזונתיים,בחזקת פרווה (בכשרות בדץ העדה החרדית). וניתן לרכוש אותם  בנקודות מכירה ברחבי הארץ וברשתות השיווק הגדולות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה