יום שני, 6 ביולי 2020

תכירו את הג'ל לניקוי פנים של ecoLove - כי השם מחייב!






עם השנים למדתי שכמו את הצעדים בדרך לקפה הראשון של הבוקר אני עושה בעיניים כמעט עצומות, כך גם את ניקוי הפנים ורענונם אני מבצעת באותה רוטינה כך שאתיישב חיונית לקפה. 

שגרת הבקר של חיינו מתעוררת איתנו כל יום מחדש ומלווה אותנו למסלול פעולות שאנו מבצעים לרוב ללא מחשבה או דילמה. כך גם בכל שקשור אצלי לשגרת הטיפוח היומית בקר וערב
לאורך השנים האחרונות למדתי שהכי נכון לי להיצמד לתכשירים על בסיס טבעי. למדתי שעור פני מגיב ביתר חיוניות והתחושה הטובה מלווה אותי לאורך היום כולו.  
השבוע החלתי להשתמש בתכשיר חדש והתוצאות כבר ניכרות על פני. "מה עשית בפנים?" שאלו אותי באחד הבקרים כשהגעתי השכם לחדר הכושר לאימון היומי. "שום דבר מיוחד," עניתי, התחלתי להשתמש 
בג'ל לניקוי פנים על בסיס חומרים טבעיים." האמת, גם אני הרגשתי בשינוי. 







תכירו את ecoLove ג'ל ניקוי פנים לכל סוגי העור - המסיר מעור הפנים שאריות שומן ולכלוך ומשרה תחושת רעננות טבעית. התרכובית הטבעית מכילה תמציות אורגניות: אלוורה, מלפפון וקמומיל. ללא SLS, ללא פראבנים, ללא פטרוכימיקלים ללא רכיבים מן החי VEGAN, ללא בישום

מותג  ecoLove הישראלי (משנת 2011), המתמחה בפיתוח ושיווק מוצרים מהטבע לטיפוח העור והשיער, מציג "ג'ל ניקוי פנים" - המכיל תמציות אורגניות, טהורות ואיכותיות של אלוורה, מלפפון וקמומיל. התכשיר ללא ,SLS פראבנים, רכיבים מן החי, פטרוכימיקלים או בישום, והוא מיוצר בישראל - לתמיכה ולעידוד התעסוקה המקומית.

המוצר האיכותי, המתאים לכל סוגי העור, מנקה את עור הפנים משאריות שומן ולכלוך ביעילות, תוך שהוא משרה תחושה רעננה של ניקיון טבעי. תשמחו לדעת שהתכשיר הנהדר מגיע בשפופרת מקנה סוכר - ממקור טבעי ומתחדש, אשר עטופה בקרטון צבעוני - המאושר בתקן לניהול יערות בר קיימא(PEFC) . ג'ל הניקוי מצטרף לקולקציות מוצרי הטיפוח הטבעיים והמובחרים של  ,ecoLove המכילים תמציות של פירות וירקות אורגניים. הקולקציות מציעות מגוון רחב של מוצרים לטיפוח השיער והגוף.




מחיר: 49.90 ש"ח (לשפופרת של 150 מ"ל).
להשיג: ברשתות הטבע - ניצת הדובדבן, אניס, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע פרטיים , באתר סופר-פארם ובאתר"בשבילנו"
הצטרפו לדף הפייסבוק 










ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה