יום רביעי, 1 ביולי 2020

עם Johnson clean עכשיו גם מריחים שזה נקי! ויש גם טיפ חשוב.







תמהיל ריחות של מבשמי אוויר, כביסה ומוצרי ניקיון קיבל את פני כשנכנסתי אמש לחנות הדגל של Johnson clean בפתח תקווה, אחת מחנויות המותג המציעה מבחר ראוי של מוצרי ניקיון, מבשמים, מוצרים אקולוגיים, פתרונות ציוד מקצועי ומוצרים משלימים ללקוחות הפרטיים והמוסדיים.













אין ספק שניחוחות הם מוצר בעל משמעות ניכרת על היום יום שלנו. הם יכולים לתרום כמו גם לקלקל. 
אודה ממקום אישי שלי שיש מוטיב מאד מרגיע בניחוח נכון לעומת משהו מאד מציק בניחוח שאינו נכון לי. קורה לא אחת שאני נכנסת למקום, בעיקר לחנויות בקניון ונמנעת מלצאת בזכות הניחוח המושלם שמלווה את נוכחותי במקום. לעומת זאת במקומות שהריח מפריע לי מאד אני מוותרת על הקניה ויוצאת מהר כדי לנשום אוויר ניטרליי. 


Johnson clean היא חברה משפחתית שהוקמה לפני 15 שנה ע"י שוקי ועופר ריינמן בעקבות ניסיון מקצועי בתחום. את העסק המשפחתי מנהל שוקי לצד זוגתו דלית באהבה ובאמונה שלמה במוצרי הניקוי ובתשוקה לחדש, להפתיע. מוצרי המותג מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות, ומביאים לנו גם מחו"ל שפע חידושים עם ניחוחות בלעדיים שנשארים לאורך זמן.
כאמור 
Johnson clean מעניקה פתרונות ללקוחות מוסדיים בהם מוסדות ציבוריים, מפעלים, בתי חולים, בתי אבות , מסעדות, קייטרינג, חברות אחזקה וניקיון וכמובן ללקוחות הפרטיים.
התמחות החברה בשוק המוסדי מאפשרת ל
Johnson clean להציע ללקוח סל רחב של מוצרים מקצועיים במחיר אטרקטיבי, באספקה מהירה, איכות גבוהה בשירות אמין.


קשת רחבה של מוצרים ומבשמי אויר קדמה את פני בכניסה לחנות. יש בהם מוצרי כביסה, מבשמי ומנקי רצפות, חומרי ניקוי למטבח, לשרותים, לאמבטיות, למשטחים ולכל בעיית ניקיון שתרצו לפתור. 
ארבע משפחות ניחוחות מציעות לקונה לבחור בכל אחת מהן מגוון רב של ריחות: יש בהם ניחוחות יוקרה, ניחוחות טבע, ניחוחות מתוקים ומרעננים. תוכלו לבחור ניחוח ספציפי שאהבתם ולקנות את כל סדרת המוצרים הייעודית לבית באותו ניחוח כך שהרצפה, הכביסה, החדרים והמטבח יפיצו בוקה ייחודי לכל פינות הבית. הסתובבתי בחנות כמו ילדה בחנות ממתקים וחקרתי את המוצרים היחודיים שעמדו על המדפים. לטובת חידוש השיש אצלי במטבח הומלץ לי לרכוש את את sanet tasonil  חומר מקצועי מרוכז וחזק עם ריח עדין לניקוי אבנית ממקלחונים וסניטריה. החומר ידוע ביכולותיו הנפלאות לנטרל ריחות ולהסיר אבנית. אני ניסיתי אותו על שיש הקיסר שאיבד את הברק במטבח ואחרי שסיימתי את המשימה נותרתי מחייכת.




בבקר שלמחרת ריססתי את חדרי הבית במבשם האוויר sweet blossom - של המעצבת צליל שקד עם הניחוח המהפנט שנשאר 24 שעות ואז גם... סירבתי לצאת למטלות היום. חיפשתי דרך שהניחוח ילך איתי ובלי לחשוב פעמיים ריססתי את בגדי במבשם שירת הפרחים עם מיקרו קפסולות זעירות לבישום ממושך ולנטרול ריחות רעים. מהסדרה שנועדה לחזק את הריח של מרכך הכביסה המרוכז ולהשאיר אותו על הבגדים לאורך זמן ממושך. 





ויש גם טיפ: הכירו את SANIT-NF מקולקציית המוצרים החדשה של TENZI - הקוסם שיטפל בכל כתמי האבנית והחלודה הקשים בשירותים, במקלחת ובכיורים ללא מאמץ כלל! קחו לכם כמה דקות ותתחילו להנות. המטלה: ניקוי סניטריה ומקלחונים הפיתרון: SANIT-NF

חשוב לזכור: לפני שמתחילים, הקפידו שהחלונות יהיו פתוחים, גם בשירותים וגם בחדרים אחרים, כדי שהאדים המסוכנים של חומרי הניקוי יצאו במהרה. ואל תשכחו ללבוש כפפות לאורך כל העבודה בשירותים.
המשימה הראשונה ביום הניקיון שלכם תהיה להיכנס לשירותים ולשפוך את SANIT לאסלה - לפני הניקיון והחיטוי, הוא מטפל באבנית.
שפכו את SANIT קרוב ככל הניתן למושב (שהרמתם מראש). הגיעו עם הפייה למרווח שממנו יוצאים המים.
שפשפו שפשוף קל עם מברשת האסלה ותנו לחומר האקטיבי לעשות את שלו.
הניחו לחומר כמה שאפשר - ככל שמשאירים אותו יותר, יותר טוב.
ולבסוף הורידו את המים כשהמברשת בתוך השירותים.
שטפו הכל וצלמו לנו את התוצאה. מבטיחה לכם שלא תוכלו לחזור לשום חומר מתחרה לאחר שתכירו את SANIT.













אם גם אתם רוצים להכיר ולהתנסות אתם מוזמנים לאתר ולחנויות! 
אתר לקניה ישירה עד הבית וארבעה סניפים בעלי חניה צמודה עומדים לשרות הקהל בחולון, פתח תקוה, מודיעין-שילת וכפר סבא פתוחים בששת ימי השבוע. משלוח בעלות 25 שקלים בכל קניה או משלוח בחינם מעל 250 שקלים.






 



לעדכונים הצטרפו לדף הפייסבוק 
עכשיו מריחים שזה נקי 





















ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה