יום רביעי, 15 ביולי 2020

כשהקינוחים הם רק תרוץ...







בימים אלו כשהחופש הגדול בשיאו, הקייטנות פועלות בחלקן והקורונה ממלאת כל דקה מתשומת הלב שלנו, ראיתי לנכון לאתגר את הילדים הצעירים בעשייה יצירתית מהנה. תוכלו לקיים את הפעילות בתא המשפחתי, לזמן חברים ולהתנסות עם ההורים, אחים בוגרים או לבד והעיקר שימלא את זמנכם בהרבה שמחה, מתוק והנאה של יצירה שתעניק לחופשה שלכם עוד פאן מעבר למה שעשיתם עד עתה.
לצורך הפעילות תוכלו להשתמש בערכות סוכריות לקישוט של וורנר, המיועדות לקישוט עוגות, עוגיות וקינוחי קיץ כגון גלידות, שלגונים, קינוחי כוסות, מאפינס ועוד. בכל מקרה כבר הבנתם שהקישוטים הנהדרים הם העיקר והקינוחים הם רק התירוץ...(שלי!)



ערכות הסוכריות, מיועדות לקישוט עוגיות, עוגות, קינוחים, גלידות או כל קינוח קיץ מתוק אחר. סוכריות הקישוט ארוזות כל סוג בנפרד, במבחנות נוחות לשימוש השומרות על הטריות. הערכות מומלצות לשימושם של חובבי האפייה כמו גם להפעלה יצירתית של הורים וילדים, לקראת מסיבות יום ההולדת, וכן בימי החופש הגדול בהם כולנו מחפשים בקדחתנות איך להעביר זמן איכות עם הילדים.


בואי נכין יחד עוגילידה כמו שהכנתי בבית. כל מה שצריך הם עוגיות משובחות-כל עוגייה תתאים. אני בחרתי מתוך צנצנת העוגיות שאפיתי לשבת.  גלידה מכל סוג שאתם אוהבים, הסוכריות של ורנר והנה אתם מכינים שלב אחר שלב (בתמונות)












 תוכלו להשתמש באחת משתי הערכות הציבעוניות:
וורנר deco - ערכה צבעונית המכילה שישה סוגים שונים של סוכריות בשלל צבעים, במגוון גדלים, צורות וטעמים. מחיר- 15.9-18.9שקל






וורנר prince & princess - ערכה צבעונית, ו"נסיכותית" של 3 סוגי סוכריות: פתיתי קריסטל סגולים, פנינים ורודות ולבבות בצבעי לבן-ורוד-סגול. מחיר 12.5-15.5שקל 
הערכות מתאימות לפעילות לקראת ימי הולדת, מסיבות, מסיבות סיום ובמהלך החופש הגדול. 

תוכלו להשתמש בהן לקישוט עוגיות, עוגות, קינוחים, פנקייקס, שלגונים, גלידות או כל קינוח קיץ מתוק אחר. 


סוכריות הקישוט ארוזות כל סוג בנפרד, במבחנות נוחות לשימוש השומרות על הטריות. הערכות מומלצות לשימושם של חובבי האפייה כמו גם להפעלה יצירתית של הורים וילדים, לקראת מסיבות יום ההולדת, וכן בימי החופש הגדול בהם כולנו מחפשים בקדחתנות איך להעביר זמן איכות עם הילדים. 
ערכות הסוכריות לקישוט של מותג וורנר מיובאות לישראל ומשווקות בה על ידי חברת ליימן שליסל.
את ערכות הסוכריות לקישוט ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, במרכולים וחנויות הפרטיות.
שתי הערכות בעלות כשרות פרווה, בהשגחת הרב אהרנברג, רבנות ברלין ובאישור הרבנות הראשית לישראל.





















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה