יום ראשון, 5 ביולי 2020

פריכיות כוסמת עם ספירולינה ועם כורכום- הנשנוש שהפך לסופרפוד





הן קבלו את מגוון גדול של שמות חיבה וגם שמות "גנאי" לא תמיד באים להחמיא להן על מה שהן, אבל זה לא ישנה לרבים מאיתנו דבר... מאז שפגשנו אותם על מדף הקרקרים השונים, תחליפי הלחם והקטניות הפכו פריכיות האורז למוצר אהוב על רבים שבחרו לשלב אותן בתפריט רגיל או בתפריט דיאטה בגיוונים שונים ובטעמים מיוחדים.




לא צריך להיות בדיאטה כדי לאכול פריכיות אורז. פריכיות אורז טריות מהוות מצע מושלם לכל ממרח מכל סוג. אוכלים אותן עם טחינה, גבינות, ירקות, ביצים, חומוס, ריבה, שוקולד, חמאת בוטנים וסתם כך כנשנוש מצויין. ואיך אתם אוהבים אותן?

מתי יוצא לכם לנשנש סופרפוד ביום יום?
תכירו את פריכיות כוסמת בתוספת ספירולינה - ופריכיות כוסמת בתוספת כורכום הנישנוש הטעים והבריא. 







בימים אלו  מציג מותג "ניליפוד מזונות על טבעיים" טעמים חדשים לפריכיות האורז האהובות: "פריכיות כוסמת עם ספירולינה" ו"פריכיות כוסמת עם כורכום". הפריכיות החדשות מיוצרות בישראל בחברת "זנבר", הן פרי פיתוחו של ד"ר עקיבא זנבר והן ללא מלח, חומרים משמרים, חומרים מלאכותיים, צבעי מאכל, שמן או ממתיקים מלאכותיים. רק כוסמת (98%) וכורכום או ספירולינה (2%)! 

אצת הספירולינה עשירה בערכים תזונתיים רבים ומועילים ובנוגדי חימצון (אנטי אוקסידנטים) כגון כלורופיל, בטא קרוטן ועוד.רביעית פריכיות מכילה כ- 600 מ"ג ספירולינה!
100 גרם פריכיות מכיל כ-14 גרם חלבון!

בטח שמעתם כבר על סוגלותיו של הכורכום האנטי דלקתי ומסייע למניעת מחלות חורף. אז במקום לצרוך כורכום בקפסולות תעדיפו פריכיות כורכום...
4 פריכיות מכילות 600 מ"ג כורכום שנספגים מיד במערכת העיכול 😉
הפריכיות מיוצרות בטכנולוגיה מיוחדת המשמרת את הערכים התזונתיים של רכיביה (כוסמת וכורכום או כוסמת ואצה). בכל מארז 5 אריזות אטומות, שבכל אחת מהן 4 פריכיות. פריכיות כוסמת מכילות כ-65% יותר חלבון מפריכיות אורז. 







כשר פרווה בהשגחת הרבנות מגידו. 
מחיר: 13 ש"ח לאריזה במשקל של 130 גרם. 
להשיג ברמי לוי, יוחננוף, ניצת הדובדבן ובחנויות הטבע























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה