יום שלישי, 24 בנובמבר 2020

גם אתם יכולים להינות מסדרת הארטיזינל ללא גלוטן








אין דומה לריחו המושלם של לחם טרי שזה עתה יצא מהתנור והוגש לשולחן. לרבים מאתנו קשה לעמוד בפניו ואני שבים ובוחרים בו שוב ושוב. 



בימים אלו משיקה חברת "גרין לייט" את "סדרת הארטיזנל": סדרה חדשה של 5 סוגי לחמים משובחים, לחמי ארטיזנל ( *ארטיזנל הוא מונח המתאר מוצר אותו מכין אומן או בעל מלאכה מיומן בתחומו) ובאגטים רוסטיק - טבעוניים ונטולי גלוטן. לחמי הסדרה נאפים בתנור הביתי ומוגשים חמים וטריים, עם קראסט משגע. כעת, מהיום גם הנמנעים מגלוטן וחולי צליאק יכולים ליהנות מלחמים משובחים היישר מהתנור. במשך למעלה מ-3 שנים שקדו בחברת גרין לייט על תהליך ההכנה עד להשקת הסדרה. כדי לשמר את טעמם ומרקמם, מוקפאים הלחמים בהקפאה עמוקה מיד בתום 90% מזמן האפייה המלא. את גמר האפייה הם מקבלים בתנור הביתי מה שמקנה להם מרקם קראסט וחוויית לחם טרי, שעד כה לא היתה אפשרית לקהלים אלה. 

"האתגר היה לפתח לחם נטול גלוטן - שנטעם ומרגיש כמו לחם עם גלוטן, שנאפה בעבודת יד במאפייה המתמחה בלחמים. בנוסף, רצינו שזה יהיה לחם שניתן לסיים את אפייתו בבית ולהגישו טרי, חם ועם קראסט", הסביר עופר אליאב, מנהל השיווק והמכירות ב"גרין לייט".





"בעזרת תהליכי ייצור מיוחדים וטכנולוגיות מתקדמות בתחום האריזה, פיתחנו לחמים שמחקים בהצלחה את המרקם והטעם של לחמי ארטיזן עם גלוטן. גם זיהוי האיזון המדויק בין הרכיבים היה מורכב, והתוצאה הטעימה מאוד משמחת אותנו", אמר. "הידע והניסיון הרב שצברנו במשך 30 שנות פיתוח מוצרים כשרים לפסח וללא גלוטן, מאפשרים לנו להמשיך ולפתח - בסטנדרטים הגבוהים ביותר - מוצרים נוספים ומיוחדים, התואמים למוצרי המאפה הרגילים", הוסיף.






סדרת הארטיזנל כוללת:
» לחם צרפתי קלאסי – לחם צרפתי ביתי (500 גרם)
» לחם צרפתי גרעינים – לחם צרפתי מועשר בצ'יה, טף, חמנית, פשתן ודלעת (500 גרם)
» באגט רוסטיק קלאסי – 2 באגטים קלאסיים (240 גרם כל באגט)
» באגט רוסטיק סופר פוד – 2 באגטים מועשרים בצ'יה, טף ופשתן (240 גרם כל באגט)
» באגט רוסטיק גרעינים – 2 באגטים מועשרים בפשתן, דוחן, חמנית ודלעת (240 גרם כל באגט)
המוצרים אפויים ונמכרים קפואים. יש להפשירם ולהוציאם מאריזתם, טרם אפייתם הסופית.

הוראות הכנה:
להפשיר את הלחם. להוציא מהאריזה. לחמם תנור מראש ל 200 מעלות. לחם: לאפות 15 – 25 דקות ; באגט: לאפות 10 - 15 דקות (תלוי בעוצמת התנור). 
השבוע אחרי שאפיתי את הלחמים והכנתי כריכים היישר מהתנור, לא טרחתי לעדכן את בני הבית שהם עשויים מבאגטים ללא גלוטן. השבחים הגיעו בהתאם והסעודה הייתה טעימה. עצם העובדה שהלחמים ללא גלוטן אינה מונעת מאתנו, אוכלי הגלוטן, לצרוך אותם כי לעיתים הם אף בריאים הרבה יותר.
"לכו על זה" ותיהנו. 


"סדרת הארטיזנל" מצטרפת למגוון מוצרי הלחמים והמאפים שפיתחה החברה ובהם מבחר לחמים (לבן, חלה, כפרי ועוד), לאפה, לחמניות שונות, פיתות, בסיס לפיצה, באגט צרפתי, בייגל אמריקני, פיצה מרגריטה, עוגות, מאפי עלים ועוד.

המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הרבנות יבנה ובד"צ חתם סופר בני ברק.
מחיר: באגט - 21.50 ש"ח (2 באריזה, 480 גרם) ; לחם - 20.50 ש"ח (500 גרם).
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע.













ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה