יום ראשון, 8 בנובמבר 2020

תכירו את סדרת תכשירי הרכב החדשה מבית ג'ונסון קלין

 


לבעלי יש רגישות יתר למכוניות. כישוריו במכונאות רכב ובכלל בתחום אינם הסיבה היחידה לכך שהוא נוהג לשמור על כלי הרכב של כולנו בהקפדת יתר. שטיפה במיטב חומרי הניקיון הנמצאים בשוק - חובה לנסות כל מוצר חדש!!!, ווקס כל פרק זמן (שהוא קובע) וכמובן תוסף דלק, תוסף מים, תוסף לא יודעת מה וחניה בצל ככל שניתן, לבל יקבלו (כלי הרכב) מכת שמש....
חמישה מוצרים חדשים  בסדרת התכשירים לרכב מושקים בימים אלו בחברת ג'ונסון קלין.





שנים מהמעולים שבהם הגיעו להתנסות ובעלי יצא לנסותם על כלי הרכב שלי ושלו. אני כמובן הרווחתי שטיפה על אף שהגשם שהיה כאן השבת היה נדיב וניקה את מרבית הלכלוך, אבל שטיפה עם חומר המכין את הרכב לווקס היא שטיפה מיוחדת והתוצאה משובבת העין הייתה בהתאם - האוטו הלבן שלי הבהיק בלובן.





שמפו+וקס לרכב"SHAMPOO WAX" השלב הראשון להכנת רכבך לציפוי הוקס. שמפו יוקרתי, המנקה ומשמר את הברק הצבע בפעולה אחת קלה, ומסיר במהירות את שכבת הלכלוך מהכביש ומותיר את משטחי הצבע נקיים ומבריקים. ווקס בעל pH ניטרלי כדי לשמור ולהגן על שלמות הצבע.
מכיל חצי ליטר. יש להסיף 3 פקקים לתוך דלי ולשטוף את הרכב. 





בשלב שני טופלו הצמיגים וכל ציפויי הפלסטיק ברכב. אף פעם לא שמתי לב שיש כל כך הרבה. כולם רוססו בספריי הצמידים  כאילו הוחלפו זה עתה ופנים הרכב הפיץ ניחוח של ניקיון.



והנה המוצר בזכותו הראה האוטו שלי חדש גם מבפנים. 
מחדש פלסטיק וצמיגים"TYER AND PLASTIC" הוא ספריי לציפוי צמיגים ופלסטיקים למראה "חדש"
בגימור סאטן שחור עמוק. ניתן לשימוש על צמיגים רטובים או יבשים. לחידוש עיטורי פלסטיק וגומי חיצוניים.
מחזיק מעמד לאורך זמן.

אם גם אתם רוצים להתחדש בעלות של 2-3 תכשירי ניקיון מצוינים לרכב, נסו את מוצרי הסדרה של ג'ונסון קלין וגם כלי הרכב שלכם יראו כחדשים!












ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה