יום שני, 23 בנובמבר 2020

תכירו את "לגעת ביופי" - דורית שטרנבך מומחית לטיפולי פנים



 



השבוע נקלעתי לאופציה להשיב לסקר העוסק במכוני היופי הגדולים וברשתות האסתטיקה המשתייכות לקופות החולים. נתבקשתי להשיב על מגוון שאלות ובסופו של דבר גם הדגשתי שלא אבחר באף לא אחת מהרשתות הגדולות רק מהטעם החשוב - שאינני רוצה להיות "עוד מטופלת" בתור בדרך למטפל. 

בכל שקשור לאסתטיקה, קוסמטיקה ורפואה משלימה אני רוצה, מעדיפה ומקפידה לקבל טיפול ויחס אישי מאנשי מקצוע שיכנו אותי בשמי מתוך הכרות, שיעניקו לי טיפול מקצועי במקום אינטימי, חמים כשברקע מוסיקת שקטה ואנרגיות טובות. 

השבוע הגעתי בדיוק למקום שכזה בהרצליה פיתוח מכון לגעת ביופי של הקוסמטיקאית דורית שטרנבך. בוקה ריחות קוסמטיקה, אינטימיות ורוגע כללי עטפו אותי כשפסעתי לעבר חדר הטיפולים האישי. היה לי ברור שהבחירה שלי במקום היא בדיוק הסיבה שלשמה לעולם אבחר במכון יופי פרטי.

השתרעתי את מיטת הטיפולים מפקידה את פני בידיה המקצועיות והאמונות של דורית. המטרה שלשמה הגעתי-איפור קבוע בגבות. כבר חוויתי בעבר סוג דומה של טיפול, כך שהיה לי ברור לקראת מה אני הולכת. תוך כדי עבודתה של דורית קבלתי הסבר על התהליך ובקשתי לשמוע ולהכיר אותה מעט יותר.



דומה כי "אין חכם כבעל ניסיון" ספרה לי דורית. בגיל 43 אחרי שנים של קריירה בעולם ההיטק הגיע שלב ההסבה המקצועית. פתאום משום מקום, כיסו את פניה פצעים כואבים ובלתי נסבלים שאילצו אותה לפנות לטובי המומחים בתחום העור אך ללא הועיל. אחרי שנתיים של גישוש באפילה, החליטה שאין מנוס והתחילה ללמוד את הנושא. קראה ספרות מקצועית, חקרה שמנים ארומתיים וטיפולים על בסיס טבעי והתחילה לטפל בעצמה. הטיפולים חוללו פלאים תוך זמן קצר. גדול האתגרים היה להיפטר מהאקנה. 
הבחירה בלימודי קוסמטיקה הפרא רפואית היו כבר המשך טבעי עבורה. גם כשסיימה את לימודי התעודה המקצועיים, לא קפאה על השמרים וממשיכה לומדת, מתמקצעת ומעשירה את עצמה עוד ועוד במקביל לטיפולים והעבודה במכון.


היום ומניסיוני, אני יכולה לומר בוודאות שדורית מעניקה טיפולים ברמה אחרת. היא פותרת בעיות עור כמו פיגמנטציה, עור רפוי, אקנה נעורים, אקנה גיל המעבר, כהויות מתחת לעיניים, הידוק העור ועוד מגוון עשיר של בעיות שמתעוררות חדשות לבקרים. בין הטיפוליים במכון: טיפולי אנטיאייגי'ינג, טיפולי פיגמנטציה, טיפולי מזותרפיה וכמובן איפור קבוע בשיטת ההצללה והפודרה בה זכיתי אני. 






אין ספק שדורית מומחית ויודעת את עבודתה. היא מעניקה יחס אישי באווירה נפלאה ובאנרגיות טובות. מביאה ניסיון אישי, ידע מקצועי והמון רצון לתת, לטפל ולעזור. ויותר מהכל היא יודעת לפנק באהבה.

גם אתם מוזמנים להכיר את דור ולהגיע לאד מאותם טיפולים חווייתיים ומקצועיים שמציע המכון. לפרטים ומבצעים הצטרפו לדף הפייסבוק, לאתר, או לאינסטגרם לקביעת תור ולייעוץ חינם- 052-329-8456

 למבצעי חורף וקרם עיניים במתנה -  לחצו כאן










לגעת ביופי - מכון יופי קוסמטיקה וטיפוח 
טלפון נייד: 052-329-8456
מייל: doritsht1@gmail.com
כתובות: חבצלת השרון 5‎, הרצליה.
















ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה