יום שני, 9 בנובמבר 2020

שנת הלילה אינה רציפה? קחו טיפות או כמוסות "לילה טוב"

 


יש מחיר לעייפות במשך היום. אנו מתיישבים ומתחילים "לנקר", לא מרוכזים עד הסוף במשימה ובעיקר מבקשים לשים את הראש על הכרית בשעות שסדר היום אינו מאפשר זאת.

אני יכולה לחפש אינספור סיבות ולתרץ מגוון רחב של תירוצים למה, אלא שבשורה התחתונה העובדה נשארת בעינה. כן הזיזו את השעון, לא הזיזו את השעון, כן שתיתי קפה של אחר הצהרים, נמנעתי מהכוס השלישית ביום, נרדמתי מוקדם או סתם קמתי לשחרר את שלפוחית השתן... תמיד אחפש ולא אמצא את התשובה הנכונה לעובדה שהלילות שלי מלווים יקיצות לא מעטות, שעות ערות והרבה תסכול שאני לא מצליחה לישון טוב ולאגור את האנרגיה שהגוף שלי דורש.





מחקרים מוכיחים את הקשר בין נדודי שינה למחלות שונות ובמיוחד כעת, חשובה שינה טובה ורציפה, לחיזוק הבריאות הגופנית והנפשית. נדודי שינה הם תופעה כלל עולמית נפוצה: מעריכים שלמעלה מ-90% מהאוכלוסייה סובלת מנדודי שינה בשלב כלשהו בחייה ולפחות 15% מהאוכלוסייה סובלת מנדודי שינה קשים או כרוניים. ממקורות שונים עולה שנזקי בעיות השינה פוגעים לא רק באדם, אלא גם בחברה ובכלכלה ויש חשיבות אמיתית לשינה טובה.




" Neta רוקחות מהטבע" מציגה את "לילה טוב": 6 רכיבים צמחיים וטבעיים, המוכרים ברפואה הטבעית כמסייעים בהשראת שינה ובמקרים של קשיי הירדמות, נדודי שינה ושינה לא איכותית: שורש ולריאן, מליסה, זרעי כשותית, עלי מנטה, שורש סקוטלריה ושמן אתרי לבנדר. "לילה טוב" אינו מכיל חומרים משמרים והוא בעל תקן GMP. החברה מתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא.

בשבוע האחרון החלטתי לצאת לדרך חדשה והתחלתי ליטול את כמוסות "לילה טוב" כדי לזכות בשינה ארוכה ועמוקה. לילה טוב הן כמוסות טבעיות מבית נטע פארם, כמוסות המשפרות את השינה ומהוות עבורי פתרון טבעי לבעיות שינה. כל חבילה מכילה 60 קפסולות של 620 מ"ג ליחידה.

קפסולות לילה טוב מכילות: שורש ולריאן אדוליס, היפרומלוז, עלי מליסה, תמצית אצטרובל כשותית יבשה, עלי נענע קרחת, תמצית שורש קערורית סינית יבשה ופרחי לבנדר.

כשר מהדרין בהשגחת הרב רובין, ובהשגחת הרבנות בית שמש.

"לילה טוב" מוצע בכמוסות ובתמצית. מחירים:  109 ש"ח לאריזה של 60 כמוסות; 69 ש"ח לבקבוק של 30 מ"ל. להשיג בבתי טבע, בתי מרקחת ובאתר.





















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה