יום רביעי, 4 בנובמבר 2020

כשאני נותנת יחס אישי אני מגישה תבשיל אישי בטעם עוף או ירקות עם חיטה מלאה.

 


אודה ואומר שאני ממעטת להשתמש במוצרי מזון מוכן כי עדיין קיימת בי האהבה למטבח ולעשייה המעניקה שאני טומנת בכל תבשיל שאני מגישה לבני הבית. תמיד אמרתי לילדי שהצלחת שהם אוכלים היא מנה של אהבה, ואם קורה שאני נאלצת לחרוג מההרגל, עדיין עושה זאת בבחירה מודעת ו"הולכת" על הטוב והאיכותי ביותר כי טעמם של בני הבית הורגל לטעים ביותר.



דומה כי אין בית בישראל שלא נמצא בו את מוצרי סוגת. המגוון הרחב של המוצרים והאופציות לגיוון כה רבות שתמיד יהיה לפחות מוצר אחד של החברה, שיענה על הצורך בתפריט. תמיד ימצאו אצלי, קיטניות, אורז, סוכר, קמחים, פתיתים, איטריות, מוצרי מאפה וכמובן תבשיל אישי







בימים אלו ממש ולאור הצלחת סדרת "תבשיל אישי", מבית סוגת, מרחיבה החברה את אפשרויות הבחירה לצרכן ומגוונת בשתי מנות חדשות ובריאות יותר להכנה ברגע. המנות החדשות משלבות אטריות מחיטה מלאה, והן מוצעות בשני טעמים: בטעם ירקות ובטעם עוף.









שנה חלפה מאז הושקה סדרת "תבשיל אישי", וזכתה להצלחה גדולה. בימים אלו מציעה הסדרה לצרכנים המחפשים מוצרים טעימים של אוכל מוכן ברגע ולא מוכנים להתפשר על בריאות ואיכות, טעמים חדשים עם אטריות מחיטה מלאה הנחשבות מזינות יותר. לסדרה, הכוללת שלושה תבשילי נודלס בטעמים פיקנטי, נודלס בטעם ירקות ונודלס בטעם עוף, מצטרפות שתי מנות חדשות המכילות אטריות קצרות ונוחות לאכילה בטעמים אהובים של ירקות ועוף. בנוסף, המנות החדשות הינן פרווה ומתאימות לצמחונים.
הסדרה מהווה פתרון קל נוח וטעים לארוחה מהירה במקום העבודה, בלימודים או בדרכים. לאריזה מצורפת כפית-מזלג הממוקמת בצידה החיצוני, השומרת על אסתטיקה, היגיינה וניקיון בזמן האכילה. המכסה המצורף מאפשר סגירה קלה של האריזה לאחר מזיגת המים החמים ופותר את הצורך באיטום. עוד המכסה לאחסון התבשיל המוכן לאחר הפתיחה.










אריזות "תבשיל אישי" שוקלות 65 גרם, הן בעלות כשרות פרווה של בד"צ - בית יוסף וישווקו בכל רשתות השיווק, המינימרקטים והמכולות ברחבי הארץ. 
לפרטים נוספים הצטרפו לדף הפייסבוק של סוגת 


























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה