יום חמישי, 12 בנובמבר 2020

כי לכל תינוק מגיע nuby

 




"יש לו ריח של תינוק"!  אנו נוהגים לומר על מה שמדיף ריח משובח. כי התינוקות שלנו הם האוצרות הרכים והנפלאים בהם אנו שמחים לטפל ולהעניק את הטוב ביותר.

ובאמת בכל מה שקשור לתינוקות שלנו אני בהחלט מתמידה לבחור את הטוב ביותר וכך גם נוהג עד היום עם נכדי הבכור תומס וכל זאת למה? כי כל אביזרי הטיפול, הצעצועים, האכלה, המוצצים, הכוסות הצלחות והבקבוקים כולם מבית  היוצר של nuby. 




Nuby הינו מותג אמריקאי בינלאומי הנמכר בלמעלה מ 150 מדינות בעולם. המותג מציע מגוון רחב של בקבוקי האכלה, מוצצים, כוסות אימון, נשכנים, צעצועי התפתחות, אביזרי האכלה ועוד מגוון אביזרים משלימים לאם ולתינוק. Nuby פועלת בקביעות להגיע לכדי שלמות בכל היבט העיצוב, הייצור וההפצה. החברה משקיעה משאבים רבים במחקר ובפיתוח מוצרים חדשניים ומעוצבים, שהורים וילדים ימצאו אותם נוחים, קלים לשימוש ואטרקטיביים למראה. ועומדים בסטנדרטים גבוהים ביותר של בטיחות ואיכות.


שני מוצרים שאין להם תחליף והפכו להיות חלק בלתי נפרד מגידולו של תומס הם: 
סט טיפוח הציפורניים והמסרק ומברשת השיער. 




המברשת של תומס


שימו לב שסט טיפוח הציפורניים של nuby מעוצב על מנת לטפל בציפורני התינוק והילד הקטן. בנוסף תקבלו בסט קוצץ ציפורניים עם שוליים המעוצבים בצורה מעוקלת ומותאם למידה שתאפשר שימוש נוח לציפורני הפעוט. מומלץ לקצוץ את הציפורן ישר לרוחבה ורק לאחר מכן לעצבה כנדרש.

במספרי הציפורניים לתינוק ולפעוט השוליים מעוגלים ובטיחותיים, הלהבים קצרים באופן שהם מקלים על נטילת ציפרני התינוק. ההמלצה: יש לגזוז את הציפורן ישר לרוחבה ולאחר מכן לעצבה כנדרש.
כמו כן בסט לוחיות לטש חלקים לפעוט-החלקת ועיצוב ציפורני התינוק והילד הפעוט הופכת לקלה יותר בשימוש בלוחיות לטש אלה בעיצובן המיוחד. השימוש בלוחיות מונע מהילד לשרוט את עצמו או אחרים.




המסרק ומברשת השיער עוצבו במיוחד עבור התינוק. שערות הניילון של המברשת הן רכות ועדינות ומותאמות לקרקפת הרכה של תינוקך. גודלם של המסרק ושל המברשת מותאמים לצרכי התינוק גם הוא הקטן הרך יוכל ביום אחד להחזיק אותו גם כן בידו וללמוד להסתרק. 
המברשת נעימה לסרוק אחרי המקלחת ולא רק, הילד מוגן בזכות השיער הרך של המברשת והמסרק משלים את הטיפוח שאנו הכי אוהבים אחרי מקלחת חמה ומפנקת. 
כבר קניתם לתינוק שלכם את נובי - nuby?











ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה