יום ראשון, 8 בנובמבר 2020

לראשונה בקליית גת-pro-mix תערובת אגוזים עם תכולת חלבון גבוהה




אני מכירה את בעלי למעלה מארבעים שנה ואם יש משהו שאני יכולה להצביע על מה שאופייני לו בכל השנים האלו היא העובדה שהוא אוהב פיצוחים! פשוט אוהב לנשנש ואין ערב שלא מסתיים בקערית קטנה של בוטנים , פקאנים, גרעיני אבטיח, שקדים תמרים או חמוציות. כשהייתי מצליחה לנדנד לו שלא ינשנש בשעות הערב הוא הבטיח להעביר את הנשנוש לשעות היום, אבל תמיד דאג לומר לי שזה הרבה יותר בריא מעוגות ואין סיכויים שיפסיק. 
ונכון כבר 40 שנה שאנו יחד ובעלי אוכל פיצוחים, שומר על תזונה נכונה, אורח חיים בריא ופעילות גופנית מדודה.






אני אישית מקפידה על צריכת חלבון בלי קשר לעובדה שגם אני שומרת על אורח חיים בריא ופעילות גופנית לפחות 4-5 פעמים בשבוע. אין לי מטרה להגדיל שרירים, אבל ברור לי כי צריכה מספקת של חלבון חיונית לתהליכי בניית מסת שריר ולכן גם תמיד יהיו אצלי בתיק הספורט ובתיק היד אגוזים, שקדים וחמוציות. בימים שאני יוצאת לקניות, סידורים, פגישות ועבודה לא אצא מבלי שיהיה לי בהישג יד חלבון שימלא את הרעב הקטן עד לארוחה הבאה. כמות החלבונים הנדרשת שונה ביני ובין בעלי למשל, היא תלויה גיל, מין ומשקל ובטח שרמת הפעילות הגופנית. הבן שלי למשל צורך כמות כפולה של חלבון מבעלי ובטח שבטח הרבה יותר ממני. מחקרים מראים שמאכלים עם חלבון מעניקים תחושת שובע לזמן רב יותר.
ואם לא די בכך שהם טעימים אני תמיד זוכרת שלבוטנים, אגוזים ושקדים יש יתרונות בריאותיים היות שהם גם עתירי סיבים, ויטמינים ומינרלים.
 










בימים אלו ממשיכים "קליית גת" לדבוק במגמת המזון הבריא. החברה מציגה ראשוניות בקטגוריית הפיצוחים בעודה מצטרפת למגמת המזון עם כמות חלבון (פרוטאין) גבוהה ומשיקה לראשונה בתחום הפיצוחים תערובות אגוזים – PRO MIX.

PRO MIX
– מצוין לאורח חיים המשלב ספורט ותזונה מאוזנת ומוצע בשני סוגי תערובות אגוזים, שקדים ובוטנים, המכילות כמות גבוהה של חלבון טבעי. תכולת התערובות איכותית וטבעית, ללא תוספת מלח, מזינה ומתאימה לאלה המקפידים לשמור על אורח חיים המשלב פעילות ספורטיבית ותזונה מאוזנת. 




כולנו מכירים את מזונות החלבון אבקות החלבון והחלבונים. מזונות ה-PRO, מזונות המכילים כמות גבוהה של חלבון, הפכו זה מכבר ממוצרי נישה למסה. בקטגוריות מזון רבות, נוכל למצוא חלופות המספקות כמות חלבון גדולה מהמקובל. חלופות אלה נושאות לרוב את המילה "PRO" בשם המוצר והן מאפשרות צריכת חלבון רבה יותר בתזונה היומית.  מגמת צריכת חלבונים מונעת על ידי המודעות הגוברות לאורח חיים בריא, כאשר הזרם המרכזי בה, מגיע בעיקר מחובבי הספורט. עם זאת, היצע המוצרים עתירי חלבון הקיים על המדפים ברשתות השיווק מתאים ונצרך לא רק על ידי ספורטאים אלא על ידי כל מי שמנסה לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן.








את מוצרי PRO MIX של קליית גת ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות הנוחות ובחנויות הפרטיות במחיר מומלץ של 16.90-18.90 ₪, לשקית המכילה 150 גרם. המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הבד"צ העדה החרדית. 














ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה