יום ראשון, 29 בנובמבר 2020

זה הזמן לדואט הארוטי "הונאה" מאת הסופרת טי. קיי. לי

 

הייתי צריכה לעמוד בפניו, אך לא הייתי מסוגלת. הייתי חלשה מכדי להיאבק בשטן עצמו. 
מקנזי דלאנו לא מסוגלת להפסיק לחשוב על הגבר שהונה אותה, אך היא נאבקת להמשיך הלאה ולשכוח מכך שטיילר ברנהם היה אי פעם חלק מחייה. היא עדיין כמהה אליו, למרות הבגידה שלו . השכל הישר שלה נאבק בליבה, ומלחמה זו עשויה להכריע בין חיים ומוות. 
טיילר ברנהם אבוד ללא מקנזי . בעודו מהרהר במשמעות של כל זה, הוא מנסה למצוא את הדרך להוכיח לה שרגשותיו כלפיה אמיתיים. הוא מוכן לעשות הכול כדי להשאיר אותה לצידו, להקריב הכול – את הקריירה שלו, את הונו, את חייו, הכול כדי להגן עליה . וייתכן שזה מה שהוא יצטרך לעשות. 




"הטלפון הנייד שלי צלצל בחוזקה ממחזיק הכוסות במרצדס הקטנה שלי בעלת הגג הנפתח, שהייתה מתנה לרגל סיום הלימודים לפני כמה שנים, והעיר אותי מחלומותיי בהקיץ. על המסך הופיעו פני של הגבר שעמד לצידי ותמך בי בהכל. עיניו הכחולות הבורקות קרנו לעברי, שפתיו קפוצות יחד מחקות את טראנד ה"דאק פייס" עליו צחקנו בכל הזדמנות שהיתה לנו, ובדרך כלל במקרים אלו היו מעורבות כמויות גדולות של נוזלים השמורים למבוגרים בלבד.
"היי ברייד."
"מה שלום הבחורה האהובה עלי?" הוא שאל, מרעיף את כל החיות שאליה התרגלתי מאז פגשתי אותו במהלך השנה השנייה שלי בקולג'...
..."אוקי, מה העניין?" נעלתי את הלסת שלי, נערכת לקראת כל מהלומה שהו עומד להנחית.
"אז... אני יודע שהבטחתי שאני פנוי מחר, אבל משהו צץ בעבודה ואני לא יכל להגיע לערב הפתיחה." הוא שחרר אנחת רווחה. (מקנזי, עמ' 12 בספר ראשון)



מקנזי שואפת לשלוט בחייה העסקיים, החברתיים וחיי האהבה שלה. ולא מצפה לפגוש בגבר המסתורי שהסתנן לחייה ולכל מחשבה שלה עד שמצליח מוטט את החומות שבנתה סביבה. זהו טיילור . 
טיילור חי על פי חוק אחד בלבד-לא להתאהב לעולם. האומנם? אבל כשנופלת בחלקו חקירה המאלצת אותו לגבש מערכת אינטימית עם חדת הלשון במטרה לחשוף את מקום הימצאות של מי שהוכרז כאויב במדינה, הוא סוטה מהחוק!

"נדרש לי רגע כדי להתעשת על עצמי לפני שהזדקפתי וחזרתי להיות דמותו של טיילור ברנהם שפיתחתי בחצי השנה האחרונה... "... יצאתי מהאמבטיה ופסעתי לאורך המסדרון הארוך, המקושט... הדלקתי את מכונת הקפה וכיוונתי אותה למזיגת כוס אחת, מייחל שהקפאין יעזור לטשטש את הכאב הפועם בראשי.
...למצוא את כל המיידע האישי על הבחורה היה פשוט יותר מכפי שציפיתי. נותרתי חבוי בצללים, עקבתי אחרי כל תנועה שלה על האי. היא היתה עובדת אובססיבית, העבירה כמעט שמונים שעות בשבוע בהכנות לפתיחת מסעדה מהודרת חדשה באי." (טיילר עמו 29-30 בספר ראשון)

דואט ארוטי סוחף "הונאה" מאת הסופרת טי. קיי. לי מושק בימים אלו. שני הספרים בדואט : "לרדוף את הדרקון" ו"לחסל את הדרקון". 

מקנזי אינה מסוגלת להפסיק לחשוב על אותו גבר שהצליח להונות אותה. יחד עם זאת היא נאבקת להמשיך ולשכוח שטיילור היה חלק מחייה שהיא עדיין כמהה אליו למרות הבגידה שלו. השכל הישר שלה נאבק בליבה מה שעשוי להכריע בין חיים למוות.
טיילר אבוד ללא מקנזי, בעודו מהרהר הוא מנסה למצוא את הדרך להוכיח לו שרגשותיו כלפיה אכן אמתיים. הוא מוכן לעשת הכל כדי להשאיר אותה לצידו, להקריב הכל-קריירה הון ואפילו את חייו כדי להגן עליה.


תמצאו בדואט מתח, פשע, אהבה, מערכת יחסים על אף ולמרות כל הסיכונים שבה. אישה המנהלת יומנים ומתמודדת עם סיפור מורכב עד שהיא מתקשה להבחין בין נסיך לדרקון. אני ממליצה ולא רק ביום גשם קר מתחת לפוך החם. 


דואט הונאה מאת טי.קיי.לי
לרדוף אחר הדרקון - ספר ראשון
לחסל את הדרקון - ספר שני
תרגום: אוולין שור
הוצאת ספר לכל, 2020

להשיג באתר www.bookme.co.il וברשתות וחנויות הספרים הנבחרות








ריקי ברוך













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה