יום שני, 9 בנובמבר 2020

לכלב שלכם מגיע מזון וביגוד מבית ביופט

 


להויד - hoide הכלב הנפלא שלנו מגיע הכי טוב. אפשר לומר שאם שואלים את בני יניב אז הוא בהחלט "המלך" של הבית. אנו מפנקים אותו במזון, ביגוד, שינה, הוא בעל ביטוח בריאות ובעיקר נותן ומקבל המון אהבה, משחקים בטבע, טיולים ופעילות גופנית. ובעצם אני מודה - שאי אפשר שלא לאהוב אותו כי הוא מקסים, קשוב וצייתן שכל פינוק שהוא מקבל הוא ראוי לו מכל הלב. 







בימים אלו משיקה חברת ביופט מותג מזון בעלי החיים את המותג "URBAN CHOICE"- מזון הפרמיום הישראלי הראשון בשותפות עם היצרנית הבינלאומית למזון לחיות מחמד UNITED PETFOOD. 




שלא כבעבר הכלבים והחתולים בעיר זקוקים לתזונה שתתאים לאורח חייהם ותזין אותם בוויטמינים ובמינרלים שישמרו על חיוניותם ואיכות חייהם. הכלבים והחתולים שלנו הם חלק מבני הבית. הם מתגוררים בעיר ולכן יש להתייחס לא רק לצרכים הפיזיולוגיים שלהם אלא גם לגוף ולנפש בסביבה העירונית.
מתוך הכרות עם צרכים אלו, פיתחה ביופט בשיתוף וטרינרים ומומחים מחברת UNITED PETFOOD את URBAN CHOICE מזון פרימיום איכותי לכלבים ולחתולים שנותן מענה לצרכים ייחודיים אלו לתוחלת חיים מיטבית. 



"URBAN CHOICE" מבוסס על שלושה עקרונות מרכזיים: שמירה על המשקל, הרגעה והפחתת מתחים ושמירה על כפות הרגלים העור והפרווה. סדרת מזון הכלבים כוללת תשעה סוגים של מזון יבש הנותנים מענה לפי גזע וגיל הכלב ובנוסף מוצרי לייט וסניור ייחודיים על בסיס דגים המיועדים לכלבים עם עודף משקל או לכלבים מבוגרים. סדרת מזון החתולים כוללת ארבעה סוגים של מזון יבש לגורים ,בוגר עוף, בוגר סלמון לחתולים רגישים וסטירילייזד&FIT המתאים במיוחד לחתולים מסורסים ולחתולות מעוקרות. בנוסף למזון היבש ביופט משיקה מגוון רחב של מזונות משלימים כגון חטיפים , מעדנים ועוד תחת הקונספט של URBAN CHOICE על מנת לתת מענה רחב ככל האפשר לצרכנים

מחיר מומלץ לצרכן : מזון יבש בין 115 ₪ ל329 תלוי במשקל וסוג המזון.
מעדנים וחטיפים בין 5.9-16.9 ₪
להשיג בחנויות המחמד המובילות ואצל הווטרינרים ברחבי הארץ.


הוייד-hoid 



לקראת החורף משיק מותג האופנה RIBOS מבית ביופט את קולקציית הביגוד החדשה לכלבים לעונת החורף 2020-21. הקולקציה עוצבה בהשראת הטרנדים החמים ביותר בעולם האופנה ומציעה לחברו הטוב של האדם בגדים מלאים בסטייל, איכותיים, פרקטיים, נוחים וכמובן מחממים.  


קולקציית בגדי החורף לכלבים של המותג RIBOS מבית ביופט עוצבה בהשראת הטרנדים החמים בעולם האופנה לעונה הקרובה ומשלבת בדים איכותיים, קלים ונוחים ללבישה בדגמים אופנתיים המגיעים בשישה גדלים כל אחד. 










בין הדגמים בקולקציה ניתן למצוא פריטים שהושפעו מהסגנון ה-Street wear עם קריצה ספורטיבית, כגון סווטשירט קלאסיים בצבעי נאון ומטאל, מעילי גשם בשילוב אלמנטים ספורטיביים, סוודרים בדוגמא מנומרת ופליזים נעימים בגווני פסטל

המחירים: החל מ-75 ש"ח. להשיג בחנויות המחמד
ניתן להתרשם מהקולקציה באתר BIOPET

 















ריקי ברוך







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה