יום חמישי, 26 בנובמבר 2020

מעות חנוכה, מתנות קטנות ומבחר הפתעות לילדים ולכם- הכל בסטודיו "אהבה קטנה"






הילדים שלנו מפונקים בכל ימות השנה. ואם להודות, הם ממש לא אשמים כי אנו המבוגרים רוצים להעניק, לשמח ובטח שלפנק בכל הזדמנות שרק אפשר. לקראת החנוכה נהוג להעניק דמי חנוכה או מתנות קטנות. 
בימים אלו ולקראת החג יש גם הפתעות ששווה לקנות. 

סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, השיק לחג החנוכה קולקציית מתנות מיוחדת, עם איורים מקסימים ברוח החג. עוד בסטודיו משחק טריוויה משפחתי משעשע עם הרבה צחוק וכיף שמרים את המורל של כולם.

על כל המוצרים אפשר להוסיף שם ו/או כיתוב אישי אוהב. את המתנות ניתן להזמין באתר הסטודיו לקבל בנוחות הביתה, או לפנק מישהו יקר במשלוח ישיר לביתו. כל פריטי "אהבה קטנה" מיוצרים במקום, לפי הזמנה.

המתנות לחנוכה:
*קופסת דמי KISS: קופסת מתכת בגודל 5.2*5.2 ס"מ לשמירת דמי חנוכה ודמי כיס. בקופסה מטבע שוקולד מוזהב (כשר, חלבי). מחיר: 14 ש"ח.

*קופסת נרות חנוכה: קופסת מתכת בגודל 14*10 ס"מ, ובה 44 נרות שעווה צבעוניים. מחיר: 29 ש"ח.

*קופסת סופגניות: קופסת מתכת בגודל 21*21 ס"מ ובעומק של 8 ס"מ. מתאימה לאחסון סופגניות, לביבות, עוגיות ודברים טובים. מחיר: 47 ₪ 








*נר ריחני: נר בניחוח נעים, בקופסת מתכת עגולה ברוחב 8 ס"מ ובגובה 3.5 ס"מ. הנר האיכותי, הדולק כ-4 שעות ברציפות, מתאים בדיוק לרגעים בהם רוצים להעלים את ניחוחות הטיגון. מחיר: 38 ש"ח 

*קופסת חיסכון: קופסת מתכת גלילית במידות 8.5X11.5 ס"מ, עם מכסה מחורץ להכנסת מטבעות. בקופסה 44 נרות שעווה צבעוניים. לאחר השימוש בנרות, הקופסה הופכת לקופת חיסכון. מחיר: 42 ש"ח. 



*משחק טריוויה משפחתי: משחק משעשע הכולל 48 קלפים עם שאלות שרק בני המשפחה יודעים עליהם את התשובות. למשל: מי המזליסט שתמיד זוכה בהגרלות? * למי פונים כשצריכים רעיון טוב? * מי תולעת הספרים הכי גדולה? * ממי מבקשים המלצה לספר טוב? * מי הכי פעיל בווטסאפ המשפחתי? ועוד. מחיר: 66 ש"ח. למשחק גם גרסה מורחבת, הכוללת גם 8 קלפי לוח אישיים מחיקים, 10 טושים צבעוניים ומחיקים ו-50 אסימוני לבבות. מחיר: 115 ש"ח.
 
וכמובן שאפשר להוסיף כיתוב אישי אוהב על כל המתנות. להשיג באתר "אהבה קטנה" 

































ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה