יום ראשון, 7 באוגוסט 2016

חגגתי עם הראל סקעת יומולדת 35 בזאפה





אני מכורה למופעים האלו בזאפהההתרגשות הזו בכל פעם מחדש של להגיע מוקדם, לזכות במקום הכי קרוב לבמה כדי לחוש את הזמר במרחק נגיעה, להמתין בציפייה את כל השעתיים המתישות סביב שולחנות כשהמלצרים הצעירים מפתלים עם מגשים כמו מנסים להשתלט על תנועת האנשים הבלתי פוסקת בין השולחנות, מה שדומה יותר לאותן שניות במטוס מיד אחרי שההמראה עברה בהצלחה ושלט חובת חגורות הביטיחות כבר אינו מואר עוד.






















אמש הגעתי לזאפה למופע יום ההולדת ה- 35 של הראל סקעת. שהתמונות יוכלו להמחיש טוב יותר את הערב המרגש הזה אמש. קהל בכל טווח הגילאים, מבוגרים וילדים קטנים הגיעו, התרגשו ושרו את כל מילות השירים, עד רגעי השיא הארוכים כשעבר מהבמה אל השולחנות והכסאות והפך אותם לבמה מאולתרת ששלהבה את הקהל ש"חנק אותו" במעגלים של אהבה והמון שמחה. 





























ולמה זאפה?
כי זאפה הוא בילוי אחר עבורי. לא אצטדיון הומה אדם בלחות הלא נגמרת של הקיץ, כרטיסים במחיר שפוי ובהנחה משמעותית עם קופון פינוק מלאומי קארד 55 שקלים פחות ממחיר כל אחד מהכרטיסים והרי לכם ערב מושלם.  





















כך הם  בשבילי מופעי הזמר של מועדוני זאפה. אני פוקדת אותם מספר פעמים בשנה. התנאי שהצבתי לעצמי לנוכח החיבה היתרה למקום ולמבחר, הוא לאסוף את פינוקי ההנחה של מועדון לאומי קארד ולהשתמש בכל מופע שכזה בהנחה כפולה של 110 שקלים לזוג- כל פינוק שאני צוברת מעניק לי 55 שקלים הנחה.









כבר הייתי במופעים של משה פרץ, רותם כהן, הראל סקעת, ילדי החוץ, של נורית גלרון, של ריקי גל, של פבלו רוזנברג, מירי מסיקה ועדיין לא שבעתי. רכשתי כרטיס באתר השתמשתי בפינוק כהנחה, "ישבתי על הבמה" ונשמתי את הקצב לתוך תוכי.


עכשיו אני מתכננת את המופע הבא באמפי שוני - שירי מימון תמלא את הבמה במלא הודה. 
כן גם שם אני מתכונת לממש את ההנחה... מצטרפים אלי ב 30.9.16 בשוני? 






ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה