יום חמישי, 4 באוגוסט 2016

מכאב לצמיחה: מדריך לשינוי והצלחה - ספר חדש




רבים מאיתנו "מתעוררים" באיזה שהוא שלב ומחליטים שמשהו בחיים חייב להשתנות. השגרה, הקשיים, השאלות, ההתלבטויות, חוסר היכולת להגשים מאווים ולו הפשוטים שבהם וההתמודדות עם השאיפה לחיות באופן מתגמל יותר, הופכים להיות מושא לחיפושים אחר עשייה.

אני באופן אישי חציתי את הצומת הזו כשפרשתי אחרי 25 שנות חינוך והוראה והשתלבתי במסלול הכשרה מקצועי באימון אישי וקבוצתי מה ששינה את חיי באופן שלא הייתי מעזה לצפות לו עשר שנים קודם לכן.

לאחרונה קראת את ספרה החדש לשל אתי סהר - הספר "מכאב לצמיחה: מדריך לשינוי והצלחה".

בספרה מתארת הכותבת את אותה התפתחות שחוותה בעקבות התובנות אליהן הגיעה, ותארה בספרה הראשון "מפריצת דיסק לפריצת דרך: ממשבר להתחלות חדשות" ואת הגישה החדשה שפיתחה של שילוב שיטת אלכסנדר עם האימון האישי "הדרך אל השינוי". 



מכאב לצמיחה הוא ספר אימון והדרכה, מדריך לימוד לעזרה עצמית, ספר פילוסופיה וספר קריאה שעוסק בסיפורי חיים של תלמידים ומתאמנים שנטלו על עצמם את האחריות לחייהם ועזרו לעצמם להתמודד עם הכאב, לצמוח ולהתפתח. יש בו כלים לשיפור החיים, מסרים ורעיונות מה שמאפשר לקוראים ולקורא שהוא מורה, מאמן או מטפל, להשתמש בהם להתפתחותם האישית והמקצועית.

           
הספר מתאים לכל אדם שאוהב את עצמו ואוהב ללמוד, למי שכואב, מרגיש שחייו הם לא מה שהיה רוצה ומוכן ללמוד מניסיונם של אחרים ולשנות. הוא מיועד לאדם הדואב שמחפש עצות להקלה בכאב ולהתמודדות איתו, למורה לאלכסנדר שרוצה ללמוד כיצד משתלבת שיטת אלכסנדר במחקר המדעי של "מדע ההרגלים", למאמן האישי שמחפש מידע ורעיונות להעשרת מפגשי האימון ולמי שמעוניין להכיר דברי חכמים ומלומדים בסוגיות החיים החשובות.







אתי סהר בת 63, נשואה, אם ל-3 וסבתא ל-2, תושבת הוד השרון. בעלת תואר ראשון בחינוך קהילתי וגמלאית שרות המדינה. עורכת לשונית, מורה לטכניקת אלכסנדר ומאמנת אישית. מלמדת ומאמנת בגישת "הדרך אל השינוי" בהוד השרון.

"מכאב לצמיחה: מדריך לשינוי והצלחה" הוא ספרה השני של אתי סהר. ספרה הראשון "מפריצת דיסק לפריצת דרך: ממשבר להתחלות חדשות" הוא סיפורה האישי מאז פריצת הדיסק הפתאומית ועד לניתוח הגורלי שאילץ אותה לפרוש מעבודה ומהחיים שהכירה. הספר מוכיח שאין דבר העומד בפני הרצון ומאתגר את הקוראים לחולל שינוי בחייהם. הספר מתאים לכל אדם – יש בו: סיפור אישי, התמודדות וצמיחה, שיטות טיפול, סיפור גמילה וניסיון אישי. מטרת הספר שהקוראים יזדהו איתה, ימצאו את עצמם בסיפורה וירתמו את עצמם לעזור לעצמם.


מכאב לצמיחה: מדריך לשינוי והצלחה, מאת אתי סהר, 
הוצאת אדוואנס, 486 עמודים, מחיר לצרכן: 118 ₪. 
להשיג ישירות אצל המחברת אתי סהר באימיילettysahar8@walla.com :  
דרך האתראו בטלפון: 054-6305672 


            


ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה